"הרפורמים - אויבי ה'"

הגר"מ מאזוז: המדינה מרדה באלוקיה, אין טעם בקיום שלה

ראש ישיבת 'כסא רחמים', רבי מאיר מאזוז, במתקפה חריפה נגד ממשלת בנט-לפיד ואומר כי למדינה אין זכות קיום לאחר שמרדה באלוקיה: "הרפורמים הם אויבי ה' - כל הממשלה הזאת ככה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כסא רחמים)

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', במתקפה חריפה נגד ממשלת בנט-לפיד ואומר כי למדינה אין זכות קיום לאחר שמרדה באלוקיה: "הרפורמים הם אויבי ה' - כל הממשלה הזאת ככה".

במהלך שיעורו השבועי בבני ברק, התבטא הרב מאזוז: "רוצים לתת בכותל המערבי מקום לרפורמים, רוצים שהאוטובוסים יפעלו בשבת, למדינה הזאת אין טעם לקיום שלה. ישראל מרדה באלוקיה".

הרב ציטט והוסיף: "אחד אמש שם בכנסת 'הרפורמים הם אויבי ה'', רפורמי זה אויב ה'. כל הממשלה הזאת היא ככה. יש בה קצת דתיים אבל הם בטלים בישים. ערבי אחד יכול לעמיד את כל המדינה על הרגליים, אבל הדתיים שיש שם - אפשר לדעת, הם מסוגלים לעשות את זה".

"אנחנו מה צריכים לעשות? רק להתפלל", סיים ראש הישיבה הגר"מ מאזוז.

כזכור, ערב הקמת הממשלה התבטא הרב מאזוז: "אנחנו רואים שכמעט עלה בידם. כמעט כמעט, יום אחד אמרו בשעה שמונה בערב חותמים על הסכם עם לפיד..".

הגר"מ יצא במתקפה חריפה על יאיר לפיד: "כל זמן שלפיד בעולם חרון אף בעולם, חרון אף בדיוק גימטריא יאיר לפיד. זה חידוש שעלה בלבי אתמול. בדיוק. חרון אף עולה 345 ,ויאיר לפיד עולה 345.

"כל זמן שהוא מנבח יותר מדאי ואין בו לא תורה, לא חכמה, לא היסטוריה, לא דעת, לא תבונה ולא שכל. מג‘נון ומשוגע ומטורף, יצא מבית המשוגעים...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר