ממשלת השינוי והריפוי

יו"ר הכנסת מיקי לוי פרסם פוסט בשבת, והתנצל רק חלקית

ח"כ מיקי לוי מ'יש עתיד', מצא לנכון להתייחס לאירועי השבוע שחלף בכנסת - דווקא בעיצומו של היום הקדוש בשבוע, הותקף - והתנצל רק על כך שצירף אליו תמונה שלו עם ח"כים חרדים (פוליטי, בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
מיקי לוי (צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90)

יו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי מ'יש עתיד', שכח שהוא מחזיק באחד מסמלי השלטון כראש הרשות המחוקקת, ומצא לנכון להתייחס לשבוע הפוליטי רווי השעות בכנסת, בשל הפיליבסטרים שקיימה האופוזיציה, בעיצומה של השבת הקדושה.

בחשבון הפייסבוק שלו כתב יו"ר הכנסת בצהרי שבת: "השבוע שהיה. בתמונה, מסיים עוד ליל דיונים ארוך במליאת הכנסת וכל העת עסוק בשיח ואיזונים בין קואליציה לאופוזיציה. זה אמנם מורכב ואינטנסיבי משחשבתי אבל גם מעניין יותר ועם המון יכולת להשפיע.

"דבר אחד שאין לי כוונה לוותר בו: שינוי השיח בתוך המשכן. ביקורת אידיאולוגית ועניינית כן, אישית וירודה לא. גם אני חטאתי בכך בעבר וזו היתה טעות. אני עושה מאמצים כבירים ואישיים מול חברי כנסת להוריד את גובה הלהבות. חייבים לשנות כיוון".

הפוסט בפייסבוק (צילומסך)

אל התמונה צירף ח"כ מיקי לוי תמונה ובה מופיעים מזכירת הכנסת, ירדנה מלר-הורביץ, ושני חברי כנסת שומרי תורה ומצוות: שלמה קרעי מהליכוד ואוריאל בוסו מש"ס.

בתגובה על עצם פרסום הרשומה בשבת קודש וכן על בחירת התמונה עם הח"כים שומרי השבת, תקף פורום השבת הציבורית: "מיקי לוי שכח כנראה שאינו אדם פרטי, אלא אחד מסמלי השלטון במדינת ישראל. כאשר אחד מסמלי השלטון מחלל את השבת בצורה כה בוטה המשמעות היא שמדינת ישראל מחללת שבת. הוספת חטא על פשע, וצירפת לפרסום תמונות של חברי כנסת שומרי שבת בניגוד לרצונם - שלמה קרעי ואוריאל בוסו".

לאחר ש'כיכר השבת' פנה ללשכת יו"ר הכנסת לתגובה, התנצל ח"כ מיקי לוי על פרסום התמונה עם קרעי ובוסו - אך לא על עצם פרסום הרשומה במהלך השבת: "אכן לא היה ראוי להעלות תמונה במהלך השבת שמופיעים בה חברי כנסת דתיים שומרי שבת. מתנצל אישית בפניהם ומבקש את סליחתם".

יצוין, כי גם אחרי פניית 'כיכר השבת' וההתנצלות החלקית של מיקי לוי - הוא לא טרח להחליף את התמונה, נכון לשעת פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר