אל תקשיבו לעצה *הזו* לגבי חיי הנישואין שלכם

אנו שומעים תמיד מה עלינו לעשות כדי שהזוגיות שלנו תשגשג לאורך ימים. הפעם בחרנו ללכת לכיוון ההפוך ולשמוע מאנשי מקצוע בתחום, מה לדעתם אסור לעשות, כשרוצים לשמור על מערכת היחסים (משפחה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הלכתם לטיפול - באופן פרטני ועם בן / בת הזוג שלכם - והיי, רוב הסיכויים שתעשו את זה שוב בעתיד (בדיוק כמו עם המכונית שלכם, הבריאות הנפשית והרגשית שלכם דורשת תחזוקה!). אבל באותם רגעים (או שנים) שבין הפגישות, כיוונון קטנטן למחלקת היחסים לא יכול להזיק ולכן פנינו לשני אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש וביקשנו לדעת מהו לדעתם הדבר היחיד שאסור לעשות, כאשר רוצים לשמור על מערכת יחסים זוגית בריאה וארוכת טווח. להלן תשובתם:

"הפסיקו להקשיב לכל מי שמייעץ לכם לנסות לשפר את הפרטנר לחיים שלכם", אומר ד"ר הארוויל הנדריקס. "זה בעצם אומר שאתם רואים אותו באור שלילי, כמישהו שעושה משהו לא נכון והפרספקטיבה הזו רק תחמיר ותגביר את ההתנהגות הזו אצלו - אותה אחת שאתם כה רוצים לשנות".

במקום זאת, ראו בכוונה תחילה את השותף שלכם כנפלא - גם אם אינכם יכולים לסבול את העובדה שבאופן קבוע הוא משאיר כתמי קפה על השיש במטבח. זה אולי מרגיש לא אינטואיטיבי ואמיתי, אבל מערכת היחסים שלכם באמת יכולה להפיק תועלת מנקודת המבט שלכם.

ד"ר הלן לקלי האנט מוסיפה: “אתם תרוויחו מאותה תפיסה בדיוק כמו בן / בת הזוג שלכם. המוח שלנו מוגדר לשכפל בעצמנו את החוויה שאנו יוצרים אצל החצי השני שלנו. אתם מקבלים את מה שאתם נותנים". אז אם תפסיקו לנסות לשנות את האדם שבחרתם להתחתן איתו, הוא יפסיק לנסות לשנות אתכם. ווין ווין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר