האסון במיאמי

מזעזע: הכבאי זיהה את בתו במהלך עבודות החילוץ

אנריקה ארנגו, כבאי אש ואיש חילוץ והצלה, חילץ את בתו מבין הריסות המגדלים במיאמי. ארנגו איבד באסון הנורא את רעייתו חמותו בתו וגיסתו שהגיעה לשם במיוחד מארגנטינה (בעולם)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: מדברים תקשורת)

אנריקה ארנגו כבאי אש ואחד מצוותי החילוץ במיאמי מצא את גופת ביתו במהלך עבודות הפינוי. בתו בת השבע - סטלה קטרוסי ישנה בזמן האסון עם אימה בחדר, כשסבה וסבתה ישנים בחדר הסמוך ודודתה שהגיעה לביקור מארגנטינה שהתה גם היא בבית.

ארנגו שאיבד באסון הנורא את רעייתו חמותו גיסתו ובתו הוא כבאי אש ואיש הצלה של מחוז מיאמי דייד כבר עשר שנים ועבד יחד עם אחיו בזירה.

הדמיית הבניין שקרס (דובר צה"ל)

קפטן חילוץ וכיבוי במיאמי איגנטיוס קרול, סיפר על שקרה: "כשהודיעו לנו שאנחנו קרובים למקום שאולי משפחתו קבורה הוא נעמד עם כמה מחבריו כבאי האש האחרים כשהם מחובקים זה לצד זה".

"הצלחנו למצוא אותה ולפחות לתת לו את האפשרות להיפרד, אנריקה השתמש במעילו כדי לכסות את גופתה, הניח מעליה דגל אמריקני קטן והוציא אותה מהאזור", סיפר.

מספר הנעדרים באסון במיאמי עומד על 121 ועד כה דווח על 24 הרוגים, על פי דיווחים יתכן שעבודות החילוץ במקום יעצרו עקב הגעתה המסתמנת של סופת הוריקן 'אלזה' והצוותים במקום נערכים להריסת המבנה כולו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר