לראשונה מאז חודש ניסן

גל הדבקה: למעלה מ-500 חולי קורונה חדשים ביממה אחת

קבינט הקורונה יתכנס היום לדון בהתפרצות הקורונה, ומשרד הבריאות צפוי לבקש הגבלות • ביממה האחרונה אותרו בישראל 501 חולי קורונה חדשים • ירידה במספר החולים קשה; כל המספרים (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: Yossi Aloni/Flash90)

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שלישי) כי ביממה האחרונה אותרו בישראל 501 חולי קורונה חדשים, שיא חדש שנרשם מאז חודש ניסן. כמו כן, נרשמה עליה גם אחוז הבדיקות החיוביות העומד על 0.7%. במהלך היממה האחרונה בוצעו 72,896 בדיקות.

עוד עולה מנתוני משרד הבריאות כי 73 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים, 33 מאושפזים במצב קשה - ירידה מאז הנתונים של אמש, מתוכם 17 מחוברים למכונות הנשמה. 16 חולים מאושפזים במצב קריטי.

עד כה נדבקו בישראל 843,611 מאומתי קורונה. כמו כן, משרד הבריאות עדכן כי עד כה 5,663,255 ישראלים קיבלו את מנת החיסון הראשונה לנגיף הקורונה, 5,180,662 קיבלו את מנת החיסון השנייה.

בתוך כך, קבינט הקורונה, בראשות ראש הממשלה נפתלי בנט, צפוי להתכנס היום ולדון בעליה בתחלואה. שרי הקבינט ישמעו את בקשת משרד הבריאות להטיל הגבלות, בעיקר על נתב"ג. בין היתר מבקשים במשרד לחייב כל נוסע שחוזר לארץ לבצע בדיקת קורונה לאחר ארבעה ימים והחזרת התו הירוק במקומות עם מספר משתתפים גדול.

כזכור, משרד הבריאות הודיע אמש כי בשבועות האחרונים נרשמה ירידה במועילות החיסון נגד נגיף הקורונה במניעת הדבקה ל-64% ובמניעת מחלה עם תסמינים ל-64%.

על פי הודעת משרד הבריאות, , החל מה-6 ביוני, יש ירידה במועילות החיסון במניעת הדבקה ל-64% ובמניעת מחלה עם תסמינים ל-64%. הירידה נצפתה בו-זמנית עם התפשטות ווריאנט דלתא בישראל.

עם זאת, הדגישו בכירי משרד הבריאות, מועילות החיסון במניעת אשפוזים ותחלואה קשה בנגיף הקורונה נאמדת ב-93%.

במשרד הבריאות קוראים לכל מי שבא במגע עם חולה מאומת, לרבות מחוסנים, להיבדק. במיוחד בקרב מחוסנים שחשים בתסמינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר