כל הסודות: כך תבנו את עצמכם בעולם הנדל"ן

המפתח להצלחה בעולם הנדל"ן הוא דווקא מידת האנושיות שלנו, למרות שהוא נתפס לעיתים קרובות כקשוח, כמקום של כרישים. הנה עוד כמה טיפים שיעזרו לכם להיכנס (ולשגשג) בתחום הנוצץ (כלכלה)

(צילום: אלמוג גבאי)

עולם הנדל"ן קורץ לאנשים רבים. למרות זאת, הנטייה היא לחשוש מכניסה לתחום, שכן, הוא נתפס לעיתים קרובות כקשוח, עולם של כרישים. אך למעשה, ההפך הוא נכון: המפתח להצלחה בעולם הנדל"ן הוא מידת האנושיות שלנו, כי הרי, בסופו של דבר, תחום הנדל"ן מגשים את אחד החלומות הבסיסיים ביותר שלנו בני האדם: לבנות בית, ליצור לעצמנו, למשפחה שלנו ולילדים שלנו את הטריטוריה שתעצב את איכות החיים שלנו ותשפיע, אולי יותר מכל, על העתיד שלנו.

אז איך תכבשו את עולם הנדל"ן? הנה כל מה שכדאי לכם לדעת:

אינטליגנציה בינאישית - הבסיס להצלחה

אנשי נדל"ן מצליחים הם כאלו ש"טובים במספרים", כי המוצרים הפיננסים שמלווים עסקאות נדל"ן הם מורכבים. אבל ברגע האמת, במעמד מכירה עם לקוח, הצלחה בנדל"ן דורשת, יותר מכל, אינטליגנציה בינאישית גבוהה. הלקוח בא עם חלום ורגשות וכשהוא מגלה הבנה וקשב, הוא נפתח. אולי זו הסיבה לכך שלנשים יש יתרון רב בעולם הנדל"ן: זהו פוטנציאל להצלחה נשית שטרם מומש במלואו, אך משמח לראות מגמת שינוי וכניסה של נשות עסקים לתחום.

המפגש בין הלקוח למוצר מתקיים פעמים רבות באופן וירטואלי. הלקוח אינו רואה את הדירה או את הנכס. הוא שומע עליו, רואה הדמיה, מבקר באזור מאובק ושומם או רואה שלדים מבטון וקרקע חשופה ומבותרת. היכולת להצית אצלו את הדמיון, להמחיש, להוביל את השיח אל החמימות הביתית ואל השכונה הקהילתית שתקום ותצמח פה, היא זו שתקדם את העסקה. מכירה מדויקת ולקוחות מרוצים עוברים דרך תקשורת בינאישית עמוקה ולבבית.

בחרו שותפים נכונים לדרך

היזמות היא אמנם דרך עצמאית. אבל בפועל, חשוב מאד למצוא שותפים טובים לדרך, כאלה שתסמכו עליהם ושיסייעו להגשמת המטרות שלכם, הן באמצעות התייעצויות עמם והן באמצעות גיוס הון דרכם. מוטב לא להיות לבד "במערכה" כשמדובר בהשקעה גדולה כל כך של משאבים ושל זמן. התנהלות בשותפות ובמערכת יחסים עסקית המבוססת על אמון מחזירה אותנו שוב אל הכישורים הרכים ואל המיומנויות הרכות, שבעולם הקשוח של עסקי הנדל"ן הם אלו שיובילו להצלחה.

קחו סיכונים, אבל מושכלים

נדל"ניסטים רבים מתחילים אי שם בצעירותם עם עסקה מוצלחת ומשם מתקדמים ומתרחבים. אם תדברו עם הנדל"ניסטים המובילים, תראו שרובם התחילו את דרכם בעסקה בה זיהו הזדמנות מעניינת, בארץ או בחו"ל. חפשו את האזור או התחום שמעניין אתכם, התעמקו בו, למדו אותו היטב ואז צאו לדרך עם עסקה ראשונה, כאשר אתם מבינים מה אתם עושים ויודעים לקרוא הן את הסיכונים והן את הסיכויים להצלחה.

שיווק מדויק – יותר הכנסות, פחות בזבוז משאבים

כאשר יוצאים לשיווק של פרויקט, יש לדייק תחילה את קהל היעד, להבין לעומק את הצרכים והמאפיינים שלו ובהתאם לכך, לגבש את אופן הפנייה אליו, את המסרים והערוצים הנכונים. פניה מדויקת וממוקדת תחסוך זמן ומשאבים.

הכר היטב את האזור, גם את הפינות הנסתרות שבו

תקשורת בינאישית ויכולות שיווק הן מרכיבים הכרחיים בתהליך המכירה, אבל גם הן לא יועילו, אם לא תהיו מקצוענים ותשדרו בטחון אמיתי ואותנטי במוצר שאתם משווקים. חשוב מאד להכיר על בוריו את הפרויקט, אבל לא פחות חשוב מכך את האזור, את הכבישים המובילים אליו, את השבילים הנסתרים, את מערכות החינוך והרווחה, את התשתיות והבנייה העתידית.

למדו וחקרו כל פינה, בקרו באזור מספר פעמים במהלך היממה. דברו עם השכנים, אם מדובר בשכונה שכבר מאוכלסת. הכירו היטב את השכונה כמו שהיא היום, אבל בעיקר, איך היא תראה בעוד שנים קדימה.

זו התורה, על רגל אחת. אם תיכנסו לעולם הנדל"ן תגלו עד כמה הוא מרתק ומפתיע. אבל בעיקר, תזכרו תמיד, שאתם לוקחים חלק משמעותי בהגשמת אחד החלומות הכי נשגבים של האדם ובהחלטה הצרכנית הכי חשובה שיקח בחייו. גשו אל המשימה הזו בתחושה של שליחות אמיתית וכנה. בהצלחה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית