צפו בווידאו

הפתרונות של אבי מעוז למזגנים הקרים ברכבות

"קרון בנים - קרון בנות או תודעה עצמית"; ח"כ אבי מעוז הציג בנאומו במליאה את שני הפתרונות שלו לסאגת המזגנים הקרים ברכבות שהעלתה מירב מיכאלי; ומה הגיבו לו? (פוליטי)

(צילום: מסך, ערוץ הכנסת)

ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) הציג הלילה (רביעי) בדיון במליאה את גישתו לתכנית המזגנים של השרה מרב מיכאלי. כזכור, יו"ר העבודה קבלה על המזגנים הקרים מידי, לדבריה, שפועלים ברכבת ומפריעים לבנות. היא אמרה שתפעל לסדר זאת.

"אני מציע שתי פתרונות אפשריים", אמר חבר הכנסת מעוז. "נעשה הפרדה, קרון בנים וקרון בנות, למה לא? בגלל שדתיים רוצים הפרדה אז לא? זה יפתור את הבעיה. מזגן בנים יהיה על קור רציני, ומזגן בנות יהיה על קור פחות רציני. זה גם חיסכון בחשמל. לא יודע אני חושב שהזה פתרון סביר, לא חושב שזה מצחיק, שינויים טכנולוגיים ברכבות".

למעוז היה פתרון ציני נוסף: "יש עוד אפשרות", אמר, "נגיד ביום ראשון כל המזגנים בכל הקרונות יהיו מכוונים לפי המזגן של הבנים, הקור של הבנים, מה יעשו הבנות? לא ייסעו ביום ראשון? ייסעו. אבל כל בת תדע שהיא צריכה לבוא עם הבנייה חברתית, בתודעה עצמית, שהיא בן. באותו יום היא לא בת, היא בן .וביום שני בדיוק הפוך, הבנים ידעו שהם צריכים לבוא בתודעה עצמית שהם בנות".

ח"כ יעקב מרגי שניהל את הישיבה הגיב: "אם עושים את זה, שבשלט יהיה כתוב 'קורונה' לא 'קרון'".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר