"שחרר, זה גדול עליך"

גפני בנאום חריף נגד רוה"מ בנט: "יכולותיך שואפות לאפס"

בנאום חריף במיוחד, המודאג מסדר העדיפויות של הממשלה - זעק יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני כי יכולותיו של ראש הממשלה נפתלי בנט, "שואפות לאפס" וקרא לו: "שחרר, זה גדול עליך" (אקטואלי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ כנסת)

בנאום חריף במיוחד זעק הלילה (רביעי) יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני במליאת הכנסת על סדר העדיפות של הממשלה בחוקים אותם היא מבקשת לקדם.

בנאומו, הבהיר גפני כי לדעתו, יכולותיו של בנט - שואפות לאפס, וקרא לו לשחרר את עם ישראל "מהעונש שלך", כלשונו. "שחרר", אמר גפני, "זה גדול עליך".

בפתח נאומו אמר גפני: "אני יהודי מאמין. אני מאמין שאין אדם נוקף אצבעו מלמטה אלא אם כן גזרו עליו מלמעלה. הקדוש ברוך הוא מנהל את העולם, אנחנו לא סומכים על הנס, ויש לנו חיובים, מה שאנחנו צריכים לעשות כדי שהדברים האלה אכן ייעשו, דברים חיוניים ופחות חיוניים. אבל אנחנו יודעים שבסופו של דבר הקדוש ברוך הוא מנהל את העולם".

"מה צריך לקרות, אדוני היושב-ראש, כדי שאלה שנמצאים היום בראש המערכת השלטונית: בנט בראשות הממשלה, איילת שקד במשרד הפנים, גדעון סער במשרד המשפטים, אלקין במשרד השיכון, לפיד וליברמן – מה צריך עוד לקרות בפרק הזמן הקצר הזה כדי שהם יבינו שהם לא ראויים לתפקיד? מה צריך לקרות?", תהה גפני.

גפני פירט את הקורונה שהחלה להתפשט והעובדה שבנט לא מצליח להתמודד עמה - ואף לא מקיים את מה שכתב בספרו, המשיך על הטבות המס ליישובים שהממשלה לא מקדמת - ובמקום זה מתעסקת בחוק שנועד לפרק את הליכוד.

גפני, תקף בחריפות את אביגדור ליברמן על רדיפת החרדים וכינה אותו "הרשע הזה", הוא גם לא חסך את שבט לשונו מאיילת שקד וזאב אלקין.

"אני קורא לנפתלי בנט", פנה גפני בשיא נאומו, "בבקשה ממך - שחרר את עם ישראל מהעונש שלך, תעזוב את ראשות הממשלה זה לא בשבילך, היכולות שלך שואפות לאפס, אתה לא מסוגל לתפקד בשום תחום".

גפני המשיך ואמר: "במקום לעשות דברים למען הציבור, בקורונה ובהטבות המס ובעוד נושאים, אתם עסוקים כבר שבועיים וחצי רק באסופה של חוקים שנוגעים לכם הפוליטיקאים הקטנים, ועוד בסוף אתם נופלים כמו זבובים. שחרר, זה גדול עליך, זה לא בשבילך.

"אתה יושב פה ומתלוצץ עם אסופה של חוקים שאתה גם לא מצליח להעביר אותם, שכולם לא נוגעים לעם ישראל – נוגעים לכם, הפוליטיקאים הקטנים, שאתם חדורי רצון נקמה. עד מתי תנקמו בנתניהו? עד מתי? תגידו את התאריך, כדי שנדע שאז נתפטר מהעונש שלכם".

צפו בנאום המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר