גזירות תשפ"א

פרוש: איווט מקצץ לחרדים כדי לקנות לקומוניסטים ולרוסים

ח"כ מאיר פרוש התייחס, בריאיון באולפן 'כיכר השבת', לגזירת המעונות של שר האוצר אביגדור ליברמן ותקף: "הוא צריך לספר מאיפה הוא לקח כסף בשביל לקנות לקומוניסטים ולרוסים" • צפו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

יו"ר 'שלומי אמונים', ח"כ מאיר פרוש, התייחס, בריאיון באולפן 'כיכר השבת', לגזירת המעונות של שר האוצר אביגדור ליברמן ותקף: "הוא צריך לספר מאיפה הוא לקח כסף בשביל לקנות לקומוניסטים ולרוסים". הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "לא שזה לא היה צפוי שהרי הוא התריע ואמר שזה מה שהוא רוצה לעשות, שהוא רוצה להיות במשרד האוצר, כנראה שיש לו עוד סיבות שיתבררו בהמשך או בעבר על מה שהיה איתו על כל מיני תיקים, הוא אמר במפורש שהוא רוצה להיות במשרד האוצר כי רוצה להוריד משם את כל הדברים שאפשר לפגוע בחרדים, זו המטרה שלו - קומוניסט אמיתי".

הערכת שזה יגיע כל כך מהר?

"הוא צריך להיערך לתקציב, הוא צריך לספר מאיפה הוא לקח כסף בשביל לקנות לקומוניסטים ולרוסים כל מיני דברים, אז הוא מוריד מהחרדים".

כמה אתה מאוכזב מנפתלי בנט שהצהיר בנאום הראשון שלו ש'אני יהיה הראשון שידאג לחרדים'?

"שהוא אמר את זה ידעתי שהרבה הוא לא יוכל לעשות, כי בפועל אין לו כוח בתוך הממשלה, הוא לקח את ראשות הממשלה כתוצאה מכך שהוא אמר ש'אני יכול להקים את הממשלה ואני ארכז את כולם' אבל כל אחד יודע שאין לו כוח הוא עם שישה מנדטים".

פרוש חשף: "פנו אלי מוועדי הורים שרוצים להפגין מול הבית של בנט עם הילדים והעגלות, אמרתי להם 'תנו לו שלשה ימים יש לו זכות ווטו - נראה אותו'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר