הצטרף לבוסו

ח"כ ממרצ תוקף: "ליברמן מעמיק את מצוקת החלשים"

ח"כ מוסי רז מ'מרצ', הגיש הצעה דחופה לסדר עם ח"כ אוריאל בוסו מש"ס, נגד יו"ר ישראל ביתנו: "יש דרכים טובות יותר לשילוב חרדים בשוק העבודה, הפגיעה בסבסוד תפגע בילדים" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ח"כ מוסי רז (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 )

יממה אחרי פרסום גזירת ליברמן על 18,000 משפחות אברכים מעוטות יכולת, וגם בקואליציה מבינים שהחלטת שר האוצר לא תעזור לכלכלה הישראלית, אלא רק תפגע בה ובמגמת שילוב החרדים בשוק התעסוקה.

אחרי ששר הבריאות ניצן הורוביץ התנגד, במילים עדינות, להחלטת שר האוצר בריאיון הבוקר (חמישי) בגלי צה"ל, וכך גם בכירת העבודה ח"כ אמילי מואטי, לפני זמן קצר המחאה עולה מדרגה.

ח"כ מוסי רז ממרצ החליט להצטרף להצעתו הדחופה לסדר של ח"כ אוריאל בוסו מש"ס נגד הפגיעה בסבסוד מעונות היום, ונגד חברו לקואליציה, יו"ר ישראל ביתנו.

"שמח ששר האוצר פועל לשילוב חרדים בשוק העבודה, אך אסור ששילוב זה יהיה תוך פגיעה בילדים", הבהיר ח"כ רז והציע פתרונות: "יש דרכים טובות יותר לשילוב כמו ביטול גיוס החובה, או לפחות הורדת גיל הפטור, לימודי ליבה ועוד".

ח"כ רז הבהיר שהנפגעים ממהלכו של ליברמן יהיו דווקא האנשים הנחשלים בחברה: "מי שיפגעו מהחלטת ליברמן הן משפחות מעוטות יכולת, וכאלה יש רבות - לא רק בחברה החרדית. על המדינה להושיט יד לחלשים ולא להעמיק את מצוקתם", אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר