שוב מסתבך

תביעת דיבה נגד העיתונאי חיים לוינסון על ציוץ בטוויטר

עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון שוב חוטף תביעת דיבה. הפעם מערוץ 20, בטענה שהפיץ פייק בשמם תוך שלועג להם. הוא התייחס וכתב: "תביעה מפגרת, בהצלחה לצדדים" (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
לוינסון (צילום: Moshe Shai/FLASH90)

ערוץ 20 הגיש תביעה כספית בסך 140 אלף שקלים נגד עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון. זאת לאחר שלוינסון, לטענתם, פרסם צילום מסך של ציוץ שקרי מתחזה בשמם, ולעג לערוץ.

מדובר בציוץ מזויף שפורסם לאחרונה, בחשבון שנשא את סמל ושם ערוץ 20, ובו נכתב: "בשעה 20:00 נעביר בשידור ישיר את ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנמל התעופה בן גוריון, שם יישא דברים בעקבות התפרצות הזן ההודי". הציוץ המתחזה נכתב כמובן אחר שבנט עלה לראשות הממשלה ונועד להציג כאילו בערוץ 20 לא מכירים בכך. לוינסון, שלו כ-140 אחף עוקבים בטוויטר, הוסיף על הציוץ בציניות וכתב: "ממליץ לכולם לראות, עזבו את ערוצי התעמולה".

בערוץ 20 טוענים כי הציוץ נועד להציג את ערוץ 20 כערוץ קיקיוני, הזוי, המצוי בשוליים הסהרורים ולא מכיר בכך שראש הממשלה הוא נפתלי בנט ולא בנימין נתניהו. עוד טוענים בערוץ כי לוינסון פרסם את הציוץ במיוחד בכדי לבזות את הערוץ ולהשפילו. לדרישת ערוץ 20 על לוינסון למחוק את הציוץ, לפרסם הבהרה ולשלם קנס על סך 144,181 ש"ח.

לוינסון התייחס, כהרגלו, לתביעה וכתב: "באמת הרבה זמן לא הוגשה נגדי תביעה מפגרת. בהצלחה לצדדים", כשהוא מוסיף על כך ש"מקווה שהביטוי 'מפגרת' לא יביא לתביעה נוספת". בהמשך הוסיף לוינסון וצייץ סדרת ציוצים כנגד הערוץ והתביעה, כשהוא אף מציג חלקים מכתב התביעה ולועג להם.

כזכור, לוינסון נתבע בעבר מספר פעמים על ציוציו בטוויטר, בין התביעות המפורסמות בהן היה מעורב הייתה תביעה של איש היח"צ רני רהב כנגדו אחרי שלוינסון פרסם ציוץ בו הראה תמונה של רכבו של רהב חונה בצורה לא חוקית, כלעג לתביעה לוינסון הוסיף לשמו בטוויטר סוגריים בהן כתוב "(היי רני איפה אתה חונה)", והשם עדיין מופיע בתצורתו זו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר