"מבטיח מלאי רציף"

בנט: סגרנו עם 'פייזר' על הקדמת משלוח החיסונים

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הודיע בפתח ישיבת הממשלה כי סגר עם מנכ"ל 'פייזר' על הקדמת משלוח החיסונים לאחד לאוגוסט; מדובר ב-200 אלף חיסונים בלבד (חדשות, בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Amit Shabi/POOL)

הוסר החשש מחוסר בחיסונים: ראש הממשלה, נפתלי בנט, הודיע הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה כי המשלוח הקרוב של חברת פייזר לישראל יוקדם - ויגיע תוך שלושה שבועות.

"אנחנו פועלים מזה מספר שבועות גם בתחום החיסונים", אמר בנט, "הבוקר אני שמח לבשר שאחרי שורת שיחות עם מנכ"ל פייזר, אלברט בורלא, סגרנו אתמול בלילה עסקה להקדמת משלוח החיסונים הבא לאחד באוגוסט. יחד עם הקיים, זה מבטיח מרגע זה מלאי רציף של חיסונים במדינת ישראל".

ראש הממשלה הדגיש, ברקע מבצע החיסונים הלאומי לבני הנוער: "יש חיסונים לכולם. גם מנה ראשונה יש לנו כרגע במלאי וגם מנה שנייה שתגיע, כאמור, בתחילת אוגוסט. מי שעוד לא התחסן, צעירים ומבוגרים כאחד - צאו היום להתחסן. כל אחד שמתחסן, שומר גם על עצמו, גם על סבא וסבתא, וגם מאפשר למדינת ישראל להמשיך להתנהל בשגרה ללא סגרים".

בנט החמיא לשר הבריאות שלו ולמשרדו על הצלחת הקדמת החיסונים: "אני רוצה להודות במיוחד לשר הבריאות, ניצן הורוביץ, למנכ"ל משרד הבריאות ולצמרת משרד הבריאות שביחד תפרנו את העסקה הזו ואת עסקת החילופים הראשונה בעולם עם דרום קוריאה".

לפי מידע שהגיע ל'כיכר השבת' במשלוח הקרוב יגיעו 200,000 מנות חיסון בלבד. לפי לשכת ראש הממשלה, "המספר הזה נותן את המענה הדרוש כעת. בהמשך נראה מה עוד".

כזכור, אילולא הקדמת החיסונים, החל מהבוקר אף ישראלי לא יכול היה להיכנס לרשימת המחוסנים במנה ראשונה, לפי שבסוף יולי יפוג תוקפם של החיסונים שהגיעו בימי בנימין נתניהו בראשות הממשלה.

כמו כן, במשרד הבריאות בוחנים לתת את מנת החיסון השלישית לישראלים גם ממלאי חיסוני מודרנה שנמצאים בידיו.

בנט הוסיף ואמר בישיבת הממשלה כי "אנחנו מובילים אסטרטגיה בהירה: בלימה ושגרה. עין אחת על בריאות הציבור ובלימת הנגיף ועין שנייה על הכלכלה ושגרת החיים. בשיקול דעת, באחריות, בשקיפות, בדיאלוג עם הציבור ובעיקר - ברוגע ובשקט.

"השבוע אנחנו נדון בסדרה של מהלכים ברוח זו. אנחנו כרגע בוחנים הסדרה של אירועים מרובי משתתפים כדי לצמצם מקרי הדבקה המוניים שראינו בעבר. כשהמטרה שלנו היא לא לבטל את האירועים אלא לראות איך מסדירים את האירועים. לא רק אומרים מה לא - אלא איך כן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר