במיוחד לחופש

חוף נפרד נוסף יוקם עבור בין הזמנים בכנרת

משרד הפנים ואיגוד ערים כינרת החלו בהערכות לקראת תקופת 'בין הזמנים' והסדרה זמנית של חוף נוסף לרחצה בהפרדה בחוף גולן (מקטע 13) במיוחד עבור החופש (תיירות)

(צילום: איגוד ערים כנרת)

משרד הפנים ואיגוד ערים כינרת החלו בהכנות בחופי האיגוד, לקראת תקופת 'בין הזמנים', בו יוצא הציבור החרדי לחופשת תלמידי הישיבות. משרד הפנים, הממונה על חופי הים בישראל, מתקצב את עבודות התשתית, לטובת הקצאת חוף נוסף לציבור החרדי דתי ואלו המעוניינים ברחצה נפרדת, אשר יתקיימו בחוף גולן, מקטע 13.

בחוף גולן של איגוד ערים כינרת יוסדרו תשתיות זמניות על מנת לאפשר רחצה בהפרדה במקטע חוף נוסף על זה הקיים בחוף כינר. החוף הנפרד הנוסף, יוקצה לציבור החרדי בפרט ולכל אזרח בכלל, שירצה לשהות בחוף מופרד בהתאם להנחיות ההפרדה בחוף.

תרגיל ימי בכנרת, ארכיון (מד"א)

הקצאת החוף אושרה במועצת איגוד ערים כינרת וזאת עקב מחסור בחופים נפרדים זמינים לציבור הדתי חרדי בסובב כינרת. ההפרדה בחוף תתקיים לתקופה מוגבלת של בין-הזמנים, בין התאריכים 19.7.2021-8.8.2021. בשבוע הקרוב ייסגר חוף גולן לכניסת ורחצת נופשים וזאת עקב עבודות ההסדרה אשר יערכו במקום.

ההכנות בחוף החדש

באיגוד ערים כינרת מזכירים לציבור המגיע לנפוש בחופי הכינרת, כי כל חופי איגוד ערים כינרת הינם חופים שקטים, בהם אסורה השמעת מוסיקה ושימוש במגברים. האיגוד קורא לנופשים בחופים להישמע להוראות המצילים וצוות החופים, להיות סבלניים ואדיבים ולהתחשב בכלל הציבור המעוניין לנפוש בחופים בימים אלו, לרחוץ רק בחופים מוכרזים בהם קיימים שירותי הצלה, לא להיכנס למים עם אביזרי ציפה (מזרונים, אבובים וכד') עקב סכנת היסחפות, לשתות הרבה מים, לחבוש כובעים ולהקפיד על שמירה אקטיבית על הילדים בחוף ובמים.

שרת הפנים איילת שקד מסרה: "אני מברכת על היוזמה להקצאת חוף נפרד נוסף לזה הקיים בכינרת, לטובת הציבור החרדי, המעוניין ברחצה נפרדת, אשר יוכל ליהנות גם הוא מחופי האגם הלאומי. אני מאחלת לכל תושבי ישראל, קיץ בטוח ומהנה בכינרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר