צפו בתיעוד

מכת גנבות בשכונה החרדית בבית שמש: "יש פחד בלילות"

חוליית גנבים, רעולי פנים, מטילים את חיתתם על תושבים בשכונה החרדית ברמת בית שמש. מנסים לפרוץ לבתים ולרכבים. אחד מהם נתפס כשסכין בידו, והיום מעצרו הוארך ביומיים • צפו בתיעוד (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ב' באב תשפ"א | 11.07.21
(צילום: מצלמות אבטחה)

בתקופה האחרונה סובלים תושבי השכונה החרדית רמת בית שמש ג1 מגל פריצות. בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת' נראים חוליית גנבים רעולי פנים בשכונה, אחד מהם אוחז בידו סכין.

אחד התושבים בשכונה מספר ל'כיכר' שבתקופה האחרונה כמה פעמים ניסו לפרוץ את רכבו, תושבת נוספת בשכונה מספרת שהילדים שלה לא יוצאים בשעות הערב מהבית, "יש פה פחד בלילות".

בסוף השבוע המשטרה עצרה חשוד אחד שהובא היום (ראשון), לבית משפט שם הוארך מעצרו ביומיים. על החשוד נתפס רכוש גנוב וסכין.

נציג המשטרה אמר במהלך הדיון שהמשיב חשוד בהתפרצות לבית מגורים, החזקת סכין, החזקה של נכס החשוד כגנוב. "אתמול נפתח אירוע במוקד 100, המודיע התקשר ודיווח כי החשוד מנסה להיכנס לביתו והדלת נעולה, כאשר המודיע הולך מסביב לבית הוא מבחין באדם הבורח מהגינה שלו, השוטרים מגיעים למקום וחוברים למודיע שמכוון אותם לכיוון הבריחה של הפורץ, בסריקה של השוטרים המשיב נתפס ללא חולצה. בחיפוש על גופו של המשיב נתפס רכוש, תכשיטים, סים, פלאפונים, אוזניות ועוד".

(הפורצים בבית שמש)

"יש לציין, כי בזמן החשוד גם צילם סרטון בו רואים את המשיב יושב בחצר ביתו ושותה בקבוק שתייה חריפה שנתפסה בסופו של דבר בגינת המודיע. החשוד בחקירתו מכחיש את המיוחס לו ואינו נותן תשובות המניחות את הדעת. אציין כי התעוזה של המשיב לפרוץ לבית, לנעול את הדלת במפנים, לצלם סרטון מחצרו של המתלונן ולשלוח את הסרטון לאחותו מראה על המסוכנות הרבה העולה מהמשיב", סיפר נציג המשטרה.

סכין בידיהם. הפורצים בבית שמש (צילום: חיים גולדברג)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר