המשבר בעיריית חיפה

סגן רה"ע חיפה מיכי אלפר ל'כיכר': "אנחנו במצב לא נוח"

לאחר הסערה אתמול בעיריית חיפה, מ"מ ראש העיר החרדי בעיר, אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "האופוזיציה עדיין לא השלימה עם תוצאות הבחירות, ראש עיר בוחרים בקלפי" (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
מיכאל אלפר (ארכיון) (צילום: כיכר השבת)

למרות הסערה המתחוללת בעיריית חיפה, סגן ראש העיר וממלא מקום ראש העיר חיפה, מיכי אלפר - הנחשב לאחד האנשים החזקים ביותר בקואליציה העירונית, מספר בשיחה עם 'כיכר השבת', כי הוא עדיין אופטימי.

כזכור, אתמול שלחו חברי המועצה מכתב לראש העיר עינת קליש, ובו דרישה לקיים ישיבת מועצה שלא מן המניין, שבה הם יעלו להצבעה את הצעתם לפטר שלושה מסגניה. המכתב נחתם על ידי חברי האופוזיציה, ובצעד חריג הצטרפו אליו כמה חברים מן הקואליציה.

בריאיון שנתן אלפר לכיכר השבת, הוא תוקף את האופוזיציה ואומר כי "יש אנשים באופוזיציה שלא השלימו עם תוצאות הבחירות, והם מנסים לעשות את מה שאופוזיציה בדרך כלל מנסה לעשות. הם צריכים להבין שבחירות לראשות העיר יש פעם בחמש שנים. ראש עיר נבחר בבחירות ולא באמצעות קואליציה ואופוזיציה".

יש סיכוי אמיתי שראש העיר עינת קליש תפרוש מתפקידה?

"קשה עדיין לדעת מה יהיו המשמעויות של הסיפור הזה. אנחנו בוודאי במצב לא נח, אבל אנחנו עושים מה שצריך כדי שלציבור יהיה טוב, אני עדיין אופטימי".

זה שחברי מועצה מהקואליציה שחוברים לאופוזיציה ומבקשים להדיח את הסגנים, זה אירוע חריג לא?

"אני מציע להמתין ולראות אם הדבר הזה אכן קורה, ואם זה יקרה נגיב לזה בעיתו ובזמנו", הסביר אלפר כפוליטיקאי מיומן.

מדוע העלו שוב את נושא החזירים בחיפה?

"הסיפור של החזירים הוא לא חדש בחיפה, ואין קשר בין מה שקרה עכשיו לסיפור של החזירים. הסיפור מבחינתי הוא שיש אנשים באופוזיציה שלא השלימו עם תוצאות הבחירות. וכדרכה של אופוזיציה הם מנסים לייצר מסע נגד העירייה. בחירות יש פעם בחמש שנים וראש עיר נבחר בבחירות ולא באמצעות קואליציה."

מיכי אלפר בריאיון בעבר: "יהב צריך ללכת הביתה"

"אני בטוח שאם תהיה קואליציה לעומתית ואופוזיציה לעומתית הבעיה של החזירים תיפתר..." סיים אלפר בציניות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר