בבנו בן ה-11 חודש

מעצר החרדי החשוד בהתעללות שוב הוארך

האברך מאשדוד בן ה-26, שנעצר בשבת בחשד שהתעלל יחד עם רעייתו בבנם הפעוט, שוב הוארך. השופטת דחתה את טענת הפרקליטים ונצמדה לעדות הרופאה ב'אסותא' (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

מעצר האב החרדי מאשדוד, שחשוד בגרימת חבלה חמורה בבנו בן ה-11 חודשים, הוארך היום (שני) שוב, בידי בית המשפט השלום באשקלון, עד מחר. האב חשוד כי דפק את ראשו של התינוק בקיר וגרם לו לחבלה משמעותית.

כזכור וכפי שדווח בכיכר השבת, בשבת האחרונה נעצר האב, אברך כבן 26 תושב העיר אשדוד, והובא לחקירה, לאחר שגורמי הרפואה בבית החולים 'אסותא' דיווחו על פעוט שסובל מחבלות בראשו. מאוחר יותר נעצרה גם האם.

בית המשפט קבע כי יש חשש סביר שהעבירות אכן בוצעו בידי ההורים. האב הכחיש במהלך החקירה כי הכה את בנו הפעוט וטען כי החבלות נגרמו כתוצאה מנפילה. אך, כאמור, בית המשפט לא קיבל את הטענה והאריך את מעצרו ומאוחר יותר גם את מעצר האם. בפתח הדיון היום, אמר נציג המשטרה כי מאז הדיון הקודם בוצעו פעולות חקירה נוספות.

עורך דינו של האב טען שאם ההורים אכן, כטענת התביעה, הזיקו בזדון לילד, הרי שלא היו ממהרים לקחת אותו לבית החולים. "לא מדובר פה בעוד תיק של סוחר סמים או אדם שדקר או אדם שרצח", אמר עורך הדין. "מדובר באב לפעוט".

כאמור, השופט האריך את מעצרו של האב עד מחר. "זאת לאחר שקבעתי קיומו של חשד סביר וקיומן של עילות מעצר", כתב השופט, והוסיף כי שקל והחליט חרף זאת לדחות את טענת פרקליטי ההורים. "עיינתי בחומרי החקירה ובעיקר בעדות הרופאה אשר שוללת אפשרות של גרימת החבלות באופן המתואר על ידי המשיב בעדותו", כתב השופט.

עוד כתב השופטת בהחלטתה שהתנהלות היחידה החוקרת אינה משביעת רצון, אך מנגד, קיים חשד כי השברים שנתגלו בגולגולת של הפעוט נגרמו בין הטחה של הפעוט בקיר ובין מנפילה מגובה. "מצאתי להאריך מעצרו של המשיב עד מחר, באופן תואם למעצרה של האם. וככל ולא תבוצענה פעולות מהותיות השופכות אור על טיב החשד, ניתן יהיה לשקול מחר שחרור החשודים לחלופה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר