הפשיעה בצפון

המשטרה עצרה תושב טובא-זנגריה בחשד לגניבת רכב

נאשם טובא-זנגריה, חשוד כי פרץ לפני כשלושה חודשים למוסך וגנב שני רכבים. בתום חקירה סמויה של המשטרה הוא נעצר. מעצרו של החשוד הוארך עד תום ההליכים (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
הרכב הגנוב (צילום: דוברות המשטרה)

בתום חקירה סמויה בת יומיים משטרת ישראל עצרה היום (שני), תושב טובא-זנגריה בחשד שגנב שני כלי רכב ממוסך באיזור התעשייה בחצור הגלילית. הנאשם נתפס כשהוא נוהג ברכב הגנוב, הוגש כתב אישום והוא עצור עד תום ההליכים.

לפי כתב האישום לפני כשלוש חודשים פרץ הנאשם למוסך, כשהוא שובר את מנעול שער הכניסה החיצוני למקום ואת דלת המוסך עצמו, הנאשם שהגיע בליווי אדם נוסף פרץ כספת שהייתה במקום הוציא ממנה את תכולתה, 1200 ש"ח, פנקס שיקים ומפתחות למכוניות. יחד עם חברו הוא גנב מהמקום שני מכוניות, סובארו (פורסטר) וג'יפ גרנד-שירוקי. את המכוניות החנו ברחוב פנימי במושב אליפלט.

כעבור יומיים שב אל המקום יחד עם אחיו כשהם נוסעים בטרקטורון, הוא החנה את הסובארו ברחוב אחר במושב, לאחר כמה שעות חזר אל הרכב ופתח בנסיעה אל עבר המושב טובא, בשלב זה החקירה הפכה לגלויה אך הנאשם המשיך לנסוע למרות כריזות השוטרים ופתח במנוסה, לבסוף הוא נעצר כשנתקע בדרך ללא מוצא ועצר, אחיו נעצר מספר שבועות לאחר מכן.

בחקירתו השנייה מסר גרסה לכאורה שקרית שסיבכה אותו עוד יותר וקישרה אותו קשר עמוק יותר לאירוע הגניבה. כאמור, כתב אישום הוגש ומעצרו הוארך עד תום ההליכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר