"מבקש ומתחנן"

ח"כ חיים ביטון לראש הממשלה נפתלי בנט: תעצור את איווט

"אני מבקש ומתחנן, תעצור את המהלכים הללו לפני שיגיעו לנקודת האל חזור, ובייחוד מול הציבור החרדי והדתי שמרגיש שבכל יום קמים עלינו לכלותינו", פנה ח"כ ביטון לרה"מ (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

ח"כ חיים ביטון (ש"ס) פנה הערב (שני), בנאומו במליאת הכנסת, לראש הממשלה, נפתלי בנט, וביקש ממנו לעצור את הגזירות הרוחניות והכלכליות של הממשלה בכלל ושר האוצר בפרט.

בפתח נאומו פנה ביטון לבנט: "רציתי לומר לך אדוני ראש הממשלה, נאמתי פה כבר מספר נאומים ואני מבטיח לך שכמו הנאומים ההם, גם את הנאום זה לא תשמע בתקשורת הכללית. אבל אז לא ישבת והקשבת, מקווה שהפעם כן".

"אני מבקש לנצל את המעמד ולהזכיר לך מקרה מהעבר משדה החינוך, אתה היית שר החינוך ואני מנכ"ל רשת החינוך התורנית. סיורנו ביחד בבית ספר של הרשת בתל אביב וזכורה לי התדהמה שעל פניך עת נחשפת ליופי שבחינוך החרדי.

"מזכיר לך את המורה לאנגלית והמורה למתמטיקה שעשית יחד אתם את האלגוריתם על הלוח. אני רוצה לספר לך שאותה מורה התקשרה אלי היום , היא אמרה אני יודעת שנהיית חבר כנסת, תודיע לראש הממשלה שלא אוכל להמשיך לעבוד כמורה בשנה הבאה , זאת מאחר ושר האוצר בממשלתך קבע שהיא צריכה להשאר בבית עם הילדים במקום לשלוח אותם למעון. הסיבה לכך היא שבעלה אברך ועל זה הוא כמובן לא יוותר. וכך מצאו את הדרך לגרום לכך שאני כאם אחרי 21 שנה לא אוכל להמשיך לפרנס את ביתי".

לדבריו: "אני בטוח שאם המקרה היה עומד מול עינך אחרי שכל כך שיבחת אותה בפני כולם, לא היית נותן לדבר הזה לקרות, אבל הלואי וזה היה מסתיים בכך. לצערי, אתה בכלל לא מצליח לראות את הקורה סביבך בתקוה שזה רק בגלל שאין לך את הזמן מתוך לחצים פוליטיים.

"אבל התוצאה היא שתחת חסותך קורה פה חורבן הדת במדינה. נלחמים ברבנות, בכשרות, והכל בקצב מהיר של פחות מחודש. לכן אני לפחות מבקש, תכוון אותנו לאן הולכת תוכנית העבודה הזאת. האם בסופה יש מריצות? טרנספר?

"הכל נתפר במחשכים ושינויי חוקים וכל הכללים נעלמו, הכל מותר והכל כשר. כפי שאני מכיר אותך מהעבר, למרות שאני רואה בך אשם, אני עדיין רוצה להאמין שזה רק מתוך אי ידיעה.

"אני מבקש ומתחנן, תעצור את המהלכים הללו לפני שיגיעו לנקודת האל חזור, ובייחוד מול הציבור החרדי והדתי שמרגיש שבכל יום קמים עלינו לכלותינו.

"זעקת המורה וילדיה, זעקת לומדי התורה על החלת הכללים החדשים שקבעתם כדי שאחריהם לא יוותר לומד תודה אחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר