מי יהיה ילד הפלא?

"כוכב המג'יק קאס" - חוזרת; שלב הנבחרת יוצא לדרך • צפו

לאחר האודישנים והפסקת 'בין המצרים', תוכנית "כוכב המג'יק קאס" - חוזרת לשלב הנבחרת, מהבמה באודיטוריום שלוה • הביצועים, מאחורי הקלעים, הופעת אורח והמתמודד שגרם לנו לדמוע • צפו (TV)

שלב הנבחרת, הפרק המלא (צילום: כיכר השבת)

תחרות השירה "כוכב המג'יק קאס", מבית "כיכר השבת", חוזרת, היישר לשלב הנבחרת: לאחר ארבעה פרקים של אודישנים - במהלכם נסגרה הנבחרת המורכבת מ-12 ילדים, מוכשרים ומוזיקליים, ובתום הפסקה קצרה של ימי 'בין המצרים' - תוכנית "כוכב המג'יק קאס" שתקבע מיהו ילד הפלא הבא של ישראל - שוב איתכם.

12 ילדים יעלו בזה אחר זה על במת הענק באודיטוריום שלוה, לביצוע מיוחד מול ארבעת השופטים, קהל ובני המשפחה - ביצוע שיקבע מי עובר לשלב הבא, שלב הדו קרב.

לכל הביצועים, הכתבות והפרקים המלאים -
כנסו לערוץ "כוכב המג'יק קאס" שלנו >>>

האם המעבר מהאולפן והקלידים - לבמה עם תזמורת ומול קהל, תשפיע על הילדים המתמודדים או שדווקא תסייע להם לתת ביצועים יוצאי דופן? התשובה המרתקת ממתינה לכם בפרק המלא.

לצד הביצועים המדהימים והמפתיעים, תיהנו גם מראיונות עומק מרתקים עם השופטים שלנו ועם המתמודדים עצמם, כן כן, על התחושות, החוויה והמתח הגדול.

לקראת סיום, נארח את ילד הפלא לשעבר והזמר בהווה, עוזיה צדוק, שירים לנו את האולם עם קולו המרגש, כמו שרק הוא יודע.

כפי שאתם כבר יודעים, שופטי התחרות נבחרו בקפידא - הזמר נתי שיש והחזן שרולי הרשטיק, שכילדים זכו בתחרויות רבות ועד היום מנהלים להקות וחיים מוזיקה. לצדם, בשולחן השופטים נתנאל לייפר, מבקר המוזיקה הקפדן של 'כיכר השבת' ועורך מדור המוזיקה של האתר ועדי נתנאלי איש הסאונד והמעבד מאולפני סינטי מיוזיק.

על כל זה מנצח ביד רמה, המנחה הוותיק והמקצוען, מנחם טוקר, שכבר הספיק להכריז - "כזה, עוד לא היה!". על תזמורת מלודי הנפלאה שמלווה את הילדים בשלב הנבחרת מנצח איש המקצוע ישי אבן חיים. מאחורי הקלעים מלווה את התחרות באווירה מיוחדת משה מנס שלנו.

התחרות, בחסות פארק השעשועים העתידני - "מג'יק קאס", מסקרנת ומאתגרת את עולם המוזיקה החסידי, בהיותה הראשונה במגזר החרדי שמביאה תחרות שירת ילדים, בהפקת ענק וברמה מוזיקלית שעדיין לא נראתה, וצפויה להכתיר את ילד הפלא הבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר