לאחר יומיים

נעצרו הערבים שיידו אבנים על הרב שמואל אליהו

בפעילות חקירתית של משטרת ישראל, נעצרו לפני זמן קצר שני קטינים בחשד שיידו אבנים בתחילת השבוע לעבר רכבו של הרב שמואל אליהו בעת שהגיע להר הזיתים (משטרה)

(צילום: באדיבות המצלם)

בפעילות חקירתית מאומצת של משטרת ישראל, נעצרו לפני זמן קצר שני קטינים בחשד שיידו אבנים בתחילת השבוע לעבר רכבו של הרב שמואל אליהו במזרח ירושלים.

האירוע היה בתחילת השבוע (ראשון) בשעת ערב הושלכו אבנים לעבר כלי רכב בדרך הזיתים שבמזרח ירושלים, באחד מהם היה רבה של צפת, הרב שמואל אליהו. מחשובי הרבנים של הציונות הדתית.

בעקבות האירוע פעלה המשטרה לאתר את החשודים במעשה ולפני זמן קצר נעצרו שני קטינים בגילאי 16 תושבי א-טור שבמזרח ירושלים בחשד למעורבותם באירוע. השניים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

כזכור, הרב ונהגו היו בנסיעה ברכב במעלה הזיתים בסמוך לירושלים, לפתע נזרקו לעברם אבנים, הנהג נפצע קל בידו והרב ניצל בנס, נזק נגרם לרכב.

"נסעתי בסמוך לירושלים וזרקו עלי אבנים", סיפר הרב שמואל אליהו בוידאו שצולם עבור 'כיכר השבת', "אתם יכולים לראות שהאבן פגעה בחלון שליד הנהג איפה שישבתי - האבן פגעה בגובה של הראש שלי, ממש סכנת חיים".

הרב המשיך ושיחזר את הנס הגדול ואמר: "למזלי נסעתי ברכב של אבא שלי זצ"ל, שזה רכב ממוגן, אבא שלי הגן עלי מהשמיים, אני חי וקיים, המטרה של הערבים היתה לרצוח. שהקב"ה יכרית אותם, אין להם מקום בירושלים, בושה לעיר הקודש ירושלים שאנשים כאלה מסתובבים בתוכה. מצפה ממשטרת ישראל לרדוף אותם עד שיפסיקו לזרוק אבנים, המטרה שלהם היתה לרצוח, אני אומר את זה בכאב גדול - זה מה שקורה שמוותרים להם על בנייה ונסיעה בלתי חוקית וזה מה שהם עושים בסוף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר