נפטרה מהנגיף

במעלות חנכו מקווה על-שם הרבנית מסעודה ועקנין ע"ה

במלאות שנה לפטירת הרבנית מסעודה ועקנין ע"ה, לאחר שנדבקה בקורונה, אשת חבר לגאון רבי יצחק ועקנין, התקיים מעמד רב רושם של חנוכת המקווה בעיר - על שמה (חדשות)

(צילום: עדיאל בוארון)

במלאות שנה לפטירתה של הרבנית מסעודה ועקנין ע"ה, הרבנית של העיר מעלות, לאחר נדבקה בנגיף הקורונה, אשת חבר לגאון רבי יצחק ועקנין, שכיהן כרבה של העיר מעלות-תרשיחא למעלה מ-30 שנה, התקיים מעמד רב רושם של חנוכת המקווה בעיר - על שמה של הרבנית ע"ה.

קריאת שמו של המקווה, "מעיין מעלות הרבנית", נעשה בטקס מיוחד בנוכחות ראש המועצה הדתית, הרב אמנון בוארון, שהיה מיוזמי הרעיון, מזכיר המועצה ותושבים רבים.

בדברים שנשא במעמד, המרא דאתרא הרב מאיר סייג, אמר הרב כי הרבנית במשך כל ימיה הייתה עסוקה בלהרבות טהרה וקדושה בעיר מעלות, בחיזוק הבית היהודי וביסוסו - ולכן אין יותר מתאים מכך שיקרא מקווה על שמה.

לאחר מכן התאספו תושבי העיר לאזכרה בנוכחות רבני העיר ובראשם בעלה נשיא הרבנות במעלות הגאון רבי יצחק ועקנין, שסיפר סיפורים מרתקים על מעלותיה של הרבנית ועל היות ביתם בית תלפיות של הכנסת אורחים.

במהלך דבריו, סיפר הרב כי הגיורת המפורסמת, רות, אשת הרב בלוי, גם הייתה מבאי ביתם באותה תקופה בחו"ל, והרחיב על כך שכל מעשיה של הרבנית ע"ה היו לשם שמים ולכן זכתה להקים דור ישרים מבורך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר