חיזוק היחסים

ראש הממשלה שוחח עם נשיא ברזיל בולסונארו

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח היום עם עמיתו, נשיא ברזיל, ז'איר בולסונארו. במהלך השיחה הזכיר את היחסים החמים בין המדינות והשניים הסכימו על חיזוק שיתוף הפעולה (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
בנט (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח היום (שלישי) עם נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו לראשונה מאז נכנס לתפקידו. הנשיא הזמין את ראש הממשלה לביקור בברזיל בהקדם האפשרי והוזמן ע"י ראש הממשלה לבקר בישראל.

ראש הממשלה הודה לנשיא על ברכותיו החמות לרגל הקמת הממשלה החדשה והזכיר כי הוא ידיד גדול של ישראל. בנוסף, בירך על בחירתה של ברזיל לחברות במועצת הביטחון של האו"ם והדגיש את עמידתה האיתנה של ברזיל לצד ישראל בזירה הבינלאומית.

המנהיגים הזכירו את הדברים הרבים המשותפים בין המדינות וסיכמו על העמקת הקשרים ושיתופי הפעולה בדגש על כלכלה והיי-טק. ראש הממשלה אמר לנשיא כי ישמח לארחו בשגרירות ברזיל בירושלים שפתיחתה הייתה צעד היסטורי משמעותי. יצויין, כי העיתונאי אריאל כהנא פרסם כי ברזיל מעולם לא פתחה שגרירות בירושלים, למרות שבולוסאנרו הבטיח לעשות זאת. ברזיל מפעילה מרכז סחר בירושלים. אך מדובר במבוכה נוספת לבנט.

יצויין כי ברזיל ניזוקה קשות במגיפת הקורונה עם מעל 80,000 נדבקים במגיפה ומעל 2500 מתים. בולסונארו ידוע כמכחיש קורונה ולא נקט באמצעים המתאימים על מנת למנוע את התפשטות המגיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר