צפו בוידאו

מעצר המחבל בקלנדיה; קצין מג"ב משחזר

מפקח יוסי סוואעד, קצין מג"ב בעוטף ירושלים, מספר על הסריקות והחיפושים שבמהלכם צוות מג"ב איתר את החשוד בירי מעבר קלנדיה, ותפיסת האקדח שברכב; צפו (אקטואליה)

(צילום: דוברות המשטרה)

קצין מג"ב, מפקח יוסי סוואעד, המשרת במג"ב עוטף ירושלים, התייחס הבוקר (רביעי) למעצרו של המחבל שירה לעבר הכוחות במעבר קלנדיה. "במהלך פעילות מבצעית שגרתית בשעות הערב המאוחרות ביצענו תדריך בקירוב למעבר קלנדיה, שמענו קולות ירי וצמצמנו למעבר, שם דיווחו לנו החיילים והמאבטחים של המעבר על רכב שירה לכיוונם והמשיך לנסוע לירושלים. פרסנו כוחות וביצענו סריקות וחיפושים שבמהלכם צוות מג"ב איתר את החשוד ותפס את האקדח שברכב".

כזכור, אמש סמוך לחצות הלילה אירע פיגוע ירי במחסום קלנדיה, במהלכו נפצע מאבטח באורח קל בלבד. מפרטים ראשונים עולה כי אל המחסום, מצפון לירושלים, הגיע רכב שממנו בוצע ירי לעבר הכוחות הפועלים במקום. הכוחות הגיבו בירי אך הרכב ובו המחבל נמלט לכיוון ירושלים.

אחד המאבטחים במקום נפצע קל בידו, הוא פונה לקבלת טיפול רפואי. הפלסטינים מדווחים כי בעקבות האירוע המחסום נסגר והמעבר נחסם לתנועה.

כוחות הביטחון פתחו במצוד אחר הרכב שנמלט מהזירה, כאמור, לכיוון ירושלים, וכעבור זמן קצר עצרו את המחבל באזור התעשייה עטרות, כשברכבו אקדח.

מהמשטרה נמסר כי "מוקדם יותר הלילה, רכב שהגיע למעבר קלנדיה ובו מוצבים לוחמי מג"ב שפועלים בעוטף ירושלים יחד עם מאבטחים אזרחיים, ביצע ירי של מספר כדורים לעבר הכוחות שהשיבו בירי.

"כוחות גדולים של מג"ב שפעלו בגזרה ביצעו סריקות אחר הרכב. כעבור זמן קצר נמצא הרכב כשהוא נטוש בסמוך לאזור התעשייה עטרות. לוחמי מג"ב המשיכו סריקות ואיתרו את המחבל בסמוך לרכב. בחיפוש ברכב נתפס מתחת למושב הנהג, אקדח מסוג גלוק ששימש את המחבל.

"המחבל, תושב כפר עקב בן 36, יחד עם הממצאים הועברו לחקירה בשירות הביטחון הכללי. לוחמי משמר הגבול בעוטף ירושלים יחד עם כוחות הביטחון ימשיכו בפעילות הנחושה והמקצועית לשמירה על ביטחון הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר