מתקפל?

ליברמן דוחה את הקיצוץ לאברכים בחודשיים

שר האוצר הודיע, שעה קלה לאחר גזר דין קירשנבאום, כי ביטול סבסוד מעונות היום ללומדי התורה יכנס לתוקף בנובמבר • ח"כ ליצמן: "לא הופך את ההצהרה למוצדקת" (כלכלה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ליברמן (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי הודיעו היום (רביעי) על דחייה בביטול סבסוד מעונות היום לאברכי הכוללים.

ההחלטה, שנפלה כרעם ביום בהיר וכוונה לפגיעה בחרדים בלבד, הייתה צריכה להיכנס לתוקף כבר בספטמבר, בעוד חודש וחצי, אך בעקבות הסערה הציבורית והזעם ברחוב החרדי, ליברמן התקפל ודחה זאת לפחות בחודשיים. יש הטוענים כי הדחייה תהיה אף במספר חודשים נוספים.

בהודעה שפרסמו ליברמן וברביבאי נכתב: "החלטנו להעניק חודשיים נוספים להיערכות מערכת החינוך, שוק התעסוקה והמשפחות עצמן להחלטה לשנות את הקריטריונים לזכאים בסבסוד עלות מעונות היום".

הודעה זו באה שעה קלה לאחר גזר הדין החמור שהושת על חברת הכנסת לשעבר פאינה קירשנבאום, מזכ"לית ישראל ביתנו לשעבר ומקורבת של שר האוצר, שקיבלה את גזר הדין הגבוה ביותר לנבחר ציבור לשעבר בעבירות כלכליות.

ח"כ יעקב ליצמן מיהדות התורה היה הראשון להגיב: "החלטת ליברמן וברביבאי אינה הופכת אותה למוצדקת. אל תפלו לספין הזה. זהו צעד אכזרי ומרושע, שמטרתו לפגוע ולמוטט את המשפחות החרדיות ולומדי התורה. הממשלה הרפורמית של בנט-ליברמן-לפיד מתאכזרת לחרדים ופוגעת במסורת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר