105 שתילי מריחואנה

אימה בביתר: החזיק מעבדת סמים וכן חשוד בהצתת רכבים

חשוד בן 30 מביתר עילית נעצר על ידי המשטרה, לאחר שעל פי החשד, החזיק בדירה יותר מ-17 קילו של סמים, כמו כן, הוא חשוד בהצתת רכבים בביתר עילית והחזקת אגרופן וסכין שלא כדין (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הדירה עם מעבדת הסמים (צילום: דוברות המשטרה)

בלשי תחנת עציון ערכו פעילות יזומה בעיר ביתר עילית, במהלכה אותרה מעבדת הידרו בדירה בעיר, החשוד לו שייכת הדירה נתפס על עוד כמה עבירות פליליות.

במהלך חיפוש בדירה אותרה מעבדה לגידול סמים ונתפסו 105 שתילי מריחואנה במשקל כולל של 17.5 ק"ג. כמו כן נתפסו חומרי דישון, מנורות חימום, מאווררים וציוד נוסף.

פעולות חקירה הביאו הלילה למעצרו של חשוד בשנות ה-30 לחייו, תושב העיר והוא הובא היום בפני שופט.

במהלך הדיון בבית משפט, אמר נציג המשטרה, שהחשוד נעצר בעיקר בגלל החזקת האגרופן וסכין שלא כדין, בצירוף עם עבירת האיומים, נציג המשטרה אף הוסיף, כי החשוד נעצר בגין עוד כמה עבירות.

לדברי הנציג: "נתפס בבית השייך לחשוד מעבדת סמים, מדובר ב-17 קילו של חומר 5 החשוד כסם. בנוסף, היום בצהריים קיבלתי הודעה שבה נמצאו טביעת אצבע של החשוד במעבדת הסמים, והגיע חו"ד ראשונית שקושרת את המשיב לדירה בנוסף נמצאו טביעת אצבע על הכלים".

נציג המשטרה אמר בדיון, "במהלך הלילה התקבל דיווח על הצתת כלי רכב בביתר עלית, ויש חומר סודי הקושר את המשיב לביצוע העבירה. בנוסף, במהלך השבוע האחרון התקבלה תלונה בתחנת המשטרה מפלסטיני שהגיש תלונה נגד המשיב, על כך שהוא מאיים להצית חניון רכבים, ומאיים באמצעות סכין ומנסה לגבות ממנו כספים בצורה של דמי חסות".

כך או כך, מעצרו של החשוד מביתר עילית, הוארך בבית משפט השלום בירושלים, עד לשבוע הבא בתאריך ה- 20.7.21.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר