"נגיע לכל המעורבים"

חשד לסחיטת חנויות הטלפונים; הוקם צוות חקירה מיוחד

המשטרה הקימה צוות חקירה מיוחד שחוקר חשד לסחיטה באיומים של בעלי חנויות טלפונים בריכוזים החרדיים, כך נודע ל'כיכר השבת' • גורם במשטרה ל'כיכר': "נגיע לכל המעורבים בפרשה" (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
רחוב רבי עקיבא בבני ברק. ארכיון (צילום: Gili Yaari /Flash90)

המשטרה הקימה צוות חקירה מיוחד שחוקר חשד לסחיטה באיומים של בעלי חנויות טלפונים בריכוזים החרדיים, כך נודע ל'כיכר השבת'.

הצח"מ הוקם במחוז תל אביב לאור ריבוי ההפגנות בבני ברק, נגד חנויות טלפונים בעיר, אשר לפי החשד בעליהן נדרשו להפקיד כסף כדי לקבל כשרות ובכך להימנע מהפגנות וחרמות כנגדן.

החקירה נפתחה לפני מספר שבועות, לאחר שכמה בעלי חנויות הגישו תלונה במשטרה, אך ל'כיכר השבת' נודע כי במחוזות נוספים של המשטרה בודקים חשדות דומים בערים חרדיות נוספות, כמו למשל בירושלים, באזור גאולה והסביבה, שם נערכות הפגנות יותר מבעבר.

"חוקרי המשטרה יושבים חזק מאוד על התיק הזה", אומר ל'כיכר השבת' גורם המעורה בנושא. החוקרים, מנסים בימים אלה לאתר בעלי עסקים נוספים שנסחטים על ידי אותם גורמים חרדים.

ב'חדשות 13' פורסם אמש תיעוד של מקרה אחד, בו נראה בעל חנות מתבקש להפקיד צ'ק פיקדון. במקרה אחר, תיעוד מראה כיצד מנסים להצית חנות טלפונים בבני ברק.

גורם במשטרה אומר ל'כיכר השבת' כי "מה שנחשף הוא רק חלק קטן מתעשייה שלמה". עוד מוסיף אותו גורם כי "המשטרה תגיע לכל המעורבים בפרשה הזו".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בעקבות תלונות שהוגשו למשטרה נפתחה חקירה שמנוהלת על ידי צוות חקירה מיוחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר