בעקבות 'כיכר'

ח"כ ארבל מציג: הזיגזג של סער ב"חוק החמץ"

נציג ש"ס סיפר במליאה על שינוי התפיסה שעבר יו"ר תקווה חדשה מימיו כח"כ בליכוד לשר בממשלת בנט-לפיד, כפי שנחשף ב'כיכר השבת': "הצביעות בהתגלמותה" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
משה ארבל בכנסת (צילום: ערוץ כנסת)

ח"כ משה ארבל מש"ס העלה הערב (רביעי) בקריאה טרומית את הצעתו לתיקון "חוק החמץ", כך שכל מנהל בית חולים יוכל להכריע כרצונו האם לאפשר כניסת חמץ בפסח למתחם בית החולים או לא. "ההיגיון אומר שבבית החולים בנצרת הוגן שיתאפשר להכניס חמץ בפסח, אבל בבית החולים מעייני הישועה לגיטימי והוגן שמנהל בית החולים יתלה שלט שמבקש להימנע מהכנסת חמץ בפסח", הסביר ארבל.

הח"כ של ש"ס פנה לחברי הקואליציה בת החודש ותקף: "מי שהוא ליברל אמיתי בדעותיו, ולא כפוף לגחמות כאלו ואחרות, צריך להיות בראש החץ של הדרישה הזו, אבל לצערי הרב הצביעות בהתגלמותה".

נאום ח"כ משה ארבל (ערוץ כנסת)


לקראת סוף דבריו התייחס ארבל לפרסום ב'כיכר השבת', על כך שגדעון סער וזאב אלקין, שניים המגדירים עצמם שומרי מסורת שבעבר תמכו ב"חוק החמץ", נתנו יד לדחיית העיסוק בו בחצי שנה בוועדת השרים לחקיקה בפתיחת השבוע: "שר המשפטים סער שמתהדר בקרבתו לרבנים ואולי לשמירת שבת תמך בכנסת הקודמת בהצעת החוק הזו. היום, כיו"ר ועדת השרים לחקיקה, הוא לא אפשר לה לעבור. כנראה שדברים שרואים מכאן לא רואים משם. מצטער מאוד שעל הדבר הזה לא נאבקים".

כצפוי, הצעתו של ח"כ משה ארבל נפלה בקריאה טרומית במליאה, לאחר שחברי הקואליציה הצביעו נגד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר