התאונה בלוד

חשד: הילדה החרדית נהרגה מכבאי שהיה תחת השפעת סם

פנינה משה ז"ל, נהרגה לפני יומיים בתאונת דרכים סמוך ללוד. מי שנכנס ברכב, היה נהג כבאית, שעל פי החשד העולה כעת, הוא היה תחת השפעת סם וחצה את הצומת באור אדום (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: כבאות והצלה)

לפני יומיים, ביום שני, התרחשה תאונת דרכים קטלנית, סמוך ללוד, בין רכב כיבוי אש לרכב פרטי כתוצאה מהתאונה נפצעה ילדה כבת 4 באורח אנוש והובהלה לבית חולים, כאשר כבר בדרך נקבע למרבה הצער מותה.

הילדה שנהרגה, היא פנינה משה ע"ה, בת למשפחה חרדית מלוד, במשטרה, החלו בפעולות חקירה מיד לאחר התאונה.

נהג הכבאית, שהיה מעורב בתאונה נעצר ונחקר במשטרה, כאשר עם סיום החקירה, הוא שוחרר לביתו, בתנאים מגבילים

ל'כיכר השבת' נודע, כי היום (רביעי) עלה חשד במשטרה, הוא שנהג הכבאית היה תחת השפעות סמים (מסוג קנאביס), ולכן הוא נסע באור אדום, מה שגרם לתאונה הקטלנית.

זירת התאונה בלוד (צילום: דוברות המשטרה)

גם ב'כבאות והצלה', פתחו בתחקיר ראשוני, מיד לאחר התאונה ומהממצאים הראשונים עולה שנהג הכבאית, נסע בניגוד לנהלים של כבאות והצלה, כאשר חצה את הצומת באור אדום ופגע ברכב שבו נסע פנינה ע"ה.

יצוין, כי היום אחר הצאריים הגיע נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי לניחום אבלים את הורי המשפחה יצחק וורד משה - בלוד, מלווה ברב הראשי של הכבאות וקצינים בכירים.

"אין נחמה לכאבכם, מערך כבאות והצלה מחבק אתכם בשעה קשה זו. מדובר באירוע מצער וטרגי שייבדק לעומק וביסודיות. אנו רואים חשיבות עליונה בביצוע תחקירים לשיפור ונפיק לקחים נפעל לשיפור המענה המבצעי והבטיחות ", אמר שמחי לבני המשפחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר