המגיפה מתפשטת

התפרצות הקורונה; פרופסור גבריאל איזביצקי באולפן

גל ההדבקה הרביעי; הדיונים על הטלת הגבלות; חיסוני ילדים; המאומתים שנדבקו למרות שחוסנו והשיחות הקשות עם האדמו"רים • פרופסור גבריאל איזביצקי, בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

מספר המאומתים החדשים ביממה מזנק ועובר את ה-700, אך מספר המאושפזים במצב קשה יציב. פרופסור גבריאל איזביצקי, מנהל מחלקת ריאות בבית החולים 'שערי צדק', התארח לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' והסביר את הסיבות להתפרצות, הדיונים על ההגבלות, החיסונים והשיחות עם האדמו"רים בימי הגל השני והשלישי. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון על השיחות עם המנהיגים

"התבקשתי ללכת לבתיהם של אדמו"רים ורבנים, כמובן שלא אגיד את שמותיהם. אני סירבתי להגיע כשאותם אדמו"רים ורבנים היו חולים ממש, אבל מיד לאחר מכן הגעתי ובדקתי הרבה.

פרופסור גבריאל איזביצקי בריאיון לישי כהן

"בשל העובדה שהם היו צריכים את שרותיי, הרשתי לעצמי להתחצף, ושאלתי אותם מדוע אתם לא שומרים, מדוע אתם לא מקפידים על מסיכות בבתי הכנסת וב'טישים', ולא ממש קיבלתי תשובה.

"העזתי אפילו לומר להם שהיות וכולנו רואים אנשים שמתים, הם לא יוכלו לטעון לאחר מכן ידינו לא שפכו את הדם הזה, ואכן כמה ימים לאחר מכן ראיתי שהגאון רבי אשר וייס פרסם מאמר, ואף השתמש באותו ביטוי, התקשרתי אליו ואמרתי לו שכיוונתי לדעת גדולים, אבל הנקודה המרכזית היא שיש אחריות לכל אותם מנהיגים ורבנים על הקהל שלהם".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר