ביוזמת חה"כ החרדי

טיולים בבין הזמנים: גם מוסדות חינוך יאושרו

אחרי שרק אלו שהציגו סמל קייטנה יכלו לבקש אישורים ותיאום טיולים במשרד החינוך, אושר ביוזמת חבר הכנסת יעקב מרגי אף למוסדות חינוך להגיש בקשות. אלו הנימוקים (בין הזמנים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
טיולים. אילוסטרציה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

משרד החינוך אישר היום (חמישי), גם למוסדות החינוך להגיש בקשות במערכת ליציאה לטיולים בימי בין הזמנים, זאת לאחר שעד עתה אפשרות קבלת האישורים ותיאום הטיולים ניתנה רק לאלו שיש להם סמל קייטנה.

הבקשה לאפשר את קבלת האישורים גם למוסדות החינוך שוגרה בידי חבר הכנסת יעקב מרגי (ש"ס) לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון. מרגי ציין כי ברור שקבלת רישיונות להפעלת קייטנות מלווה בהליך ארוך ומייגע, שדורש זמן. מרגי הוסיף כי מוצא לעצמו חובה לציין ש"בשנה שעברה לא הצליחו מוסדות החיוך לארגן טיולים במהלך חופשת הקיץ בשל הקורונה".

בבקשתו הוסיף וציין מרגי כי בלא טיולים מאורגנים ומפוקחים, עלולים תלמידים להתארגן באופן עצמאי ללא שום פיקוח. הוא הוסיף גם כי מנהלי מוסדות חינוך התחייבו לעלויות גבוהות כשתכננו טיולים לפני מספר שבועות.

"קיימת תמימות דעים כי רף דרישות הבטיחות לא ישתנה או יוחמר באם תוגש הבקשה באמצעות סמל קייטנה", כתב מרגי. "אם כן לא ברור מדוע מסרב משרד החינוך לאשר טיולים למוסדות במסגרת סמל המוסד".

כאמור, היום ניתן האישור אף למוסדות חינוך ללא סמל קייטנה להגיש בקשות לאישורים ותיאום טיולים לימי בין הזמנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר