רב חרדי התלונן

נחשף בחקירה: פעולה שיטתית של הסחטן

חקירת צעיר בגיל 22, תושב אשקלון, שחשוד בסחיטת רב חרדי באיומים, הובילה לחשיפת עבירות דומות שלו עם גברים נוספים. כך הוא ניסה לסחוט אנשים באמצעות הרשת (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

חקירה שביצעה משטרת ישראל לאורך סוף השבוע, כנגד צעיר בן 22, תושב אשקלון, בחשד שניסה לסחוט באיומים כסף מרב קהילה חרדי בעיר קריית מלאכי, הובילה לחיזוק החשד כי החשוד פעל בשיטה דומה בעשרות מקרים נוספים. לאור הממצאים החדשים, מעצרו של החשוד הוארך.

ראשיתה של חקירת המשטרה בתלונה שהתקבלה במשטרה בידי רב בעיר קריית מלאכי, לפיו במהלך השבוע החולף יצר עמו קשר אדם שאינו מכיר, והחל לאיים עליו כי אם לא יעביר לידיו סכום כסף של אלפי שקלים, יפיץ על אודותיו מידע כי הוא ביצע עבירות חמורות בקטינים.

חוקרי תחנת קריית מלאכי, שהצליחו כאמור לעצור בשבוע שעבר את החשוד במהלך פעילות מתוחכמת, המשיכו לאורך סוף השבוע לחקור את החשוד וממצאים נוספים שנתפסו ברשותו, וחשפו כי החשוד פעל עפ"י החשד בשיטתיות ובדפוס פעולה דומה בעשרות מקרים נוספים, בהם יצר קשר עם גברים ברשתות החברתיות, תוך שעפ"י החשד מתחזה לקטינה, מפתה אותם לשיחות אישיות הכוללות שליחת תמונות, ובשלב זה פועל על מנת לסחוט מהם כספים תוך איומים כי אם לא יענו לדרישותיו יפיץ את ההתכתבויות.

עוד עלה החשד, כי חלק מקורבנותיו של החשוד, נענו לדרישותיו, וכך גרף לכיסו על פי החשד עשרות אלפי שקלים.

לאור התפתחות חקירת המשטרה, נעתר לפני זמן קצר בית המשפט השלום לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרו של החשוד עד לתאריך 21.7.21.

מהמשטרה נמסר, כי "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את עבירות הסחיטה באיומים, בהן העבריינים משתמשים לעיתים על מנת לייצר לעצמם הכנסה 'מכסף קל', תוך איומים להעמדת קורבנותיהם במצבים מביכים העלולים לפגוע אנושות בחייהם. המשטרה כפי שפעלה במקרה זה ובמקרים קודמים, תפעיל את מיטב הכלים והחוקרים על מנת להגיע לאותם עבריינים ולמצות עמם את מלוא חומרת הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר