כוכב המג'יק קאס

יום רביעי, ב-18:00: הנבחרת עולה על הבמה

לאחר הפסקת "בין המצרים" קלה, תוכנית 'כוכב המג'יק קאס' חוזרת לפרק הראשון בשלב הנבחרת • בזה אחר זה יעלו המתמודדים אל במת הענק, לצד תזמורת חיה ומול ארבעה שופטים, זמרים אורחים ומשפחות המתמודדים • צפו בפרק המלא (כוכב המג'יק קאס)

משה מנס | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

ימי 'בין המצרים', שהסתיימו זה מכבר, הוציאו אותנו להפסקה קצרה וכעת אנו ניצבים דרוכים בפני השלב הבא של תחרות "כוכב המג'יק קאס" מבית 'כיכר השבת'.

ביום רביעי בשעה 18:00 בדיוק, 12 הילדים המתמודדים שצלחו את שלב האודישנים וזכו להיכנס אל הנבחרת, יעלו ויבואו לביצוע חי ומיוחד, על במת הענק ב'אודיטוריום שלוה' מול ארבעת השופטים - שיחליטו מי יעבור לשלב הדו קרב.

אז תשכחו מכל מה שראיתם והיכונו לפרק מלא רגש ושמחה עם ביצועים ייחודיים, כשלראשונה תיפגשו עם שופטי ומתמודדי התחרות, בראיונות מרתקים ומשעשעים.

על תזמורת מלודי הנפלאה מנצח איש המקצוע ישי אבן חיים. שופטי התחרות הם נתי שיש, שרולי הרשטיק, נתנאל לייפר ועדי נתנאלי. כאשר על כל זה מנצח המנחה הוותיק והמנוסה מנחם טוקר. מאחורי הקלעים משה מנס מלווה את המתמודדים בראיונות מיוחדים.

ספוילר: בפרק הקרוב תזכו להופעת אורח של ילד הפלא לשעבר והזמר בהווה, עוזיה צדוק, שגם משתף ומספר על ימיו כילד פלא.

התחרות, בחסות פארק השעשועים העתידני - "מג'יק קאס", מסקרנת ומאתגרת את עולם המוזיקה החסידי, בהיותה הראשונה במגזר החרדי שמביאה תחרות שירת ילדים, בהפקת ענק וברמה מוזיקלית שעדיין לא נראתה, וצפויה להכתיר את ילד הפלא הבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר