"אתה רוצה מכות?"

חשד להתעללות בילדים בפעוטון בשרון, ניתן צו סגירה

"תסתובב לפני שאני לא יודעת מה אני הולכת לעשות לך, עכשיו, קדימה, מהר לקיר, לעצום עיניים"; "אתה רוצה מכות?", כך נשמע צוות גן בשרון, שקיבל צו סגירה - בהקלטה (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yossi Aloni/Flash90)

במשרד העבודה והרווחה, הודיעו אתמול (שני) על צו סגירה לחודשיים ימים לפעוטון הנמצא בשרון וזאת בעקבות חשד להתעללות בילדים מצד צוות הגן, כך פורסם ב-YNET.

הצו לפעוטון הוצא, לאחר שהורי הילדים הציבו במקום מכשירי הקלטה, בהם נשמע צוות הגן מקלל וצועק על הילדים, בזמן שהילדים בוכים, בנוסף, לאחר חקירת המשטרה, יש גם תיעודי וידיאו, בהם נראה שמפועל נגד הילדים כוח בלתי סביר.

מדובר בפעוטון המתאים לפעוטים מגיל שלושה חודשים ועד ילדים בגיל 3, ההורים שהחלו לחשוד בנעשה בגן, החליטו להציב מכשיר הקלטה נסתר בגן.

בהקלטות המחרידות נשמע צוות הגן צועק, בין היתר: "תסתובב לפני שאני לא יודעת מה אני הולכת לעשות לך, עכשיו, קדימה, מהר לקיר, לעצום עיניים"; "אתה רוצה מכות?"; "את תאכלי בשקט"; "זוז, בולדוזר. יואו, איזה כבד הילד הזה, מרוב שהוא שמן הוא לא יכול להזיז את עצמו".

בנוסף, ההורים אספו תיעודי אבטחה, שם נראה צוות הגן נוקט צעדים אגרסיביים נגד הילדים. חלק מהגננות זומנו לחקירה באזהרה במשטרה והכחישו את אשר מיוחס להן ושוחרר תחת הגבלות. תגובת צוות הגן לא ניתן ל-YNET.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר