הרב וההבטחה

מדוע הציב המנכ"ל את תמונתו של הגראי"ל

מנכ"ל המשרד לירושלים ומורשת החדש, נתנאל איזק, הציב במשרדו לצדו בצעד מסקרן את תמונתו של הגאון הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן זצוק"ל, כעת הוא מסביר מדוע (אנשים)

(צילום: מתוך דף הפייסבוק של נתנאל איזק)

מנכ"ל המשרד לירושלים ומורשת החדש, נתנאל איזק, הציב במשרדו לצדו בצעד מסקרן את תמונתו של הגאון הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן זצוק"ל, למרות היותו חובש כיפה סרוגה, ציבור שבדרך כלל פחות הכיר את דמותו הייחודית של מרן ראש הישיבה.

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו הסביר איזק את הסיבה לכך וכתב "לפני שנים לא רבות בכלל, אהבתי להגיע ולהתייעץ וללמוד מהרב שטיינמן זצ״ל שהייתי מרותק לבינה, לחכמת החיים ולצניעות שלו ובעיקר ליכולת ההקשבה והתשובות הנהירות שהיו לו לשאלותיי".

"ברוב ״חוצפתי״, באחת הפעמים כששאלתי משהו את הרב והוא המליץ לי על דרך פעולה מסויימת חזרתי אליו כעבור מספר ימים כדי לבדוק אם יש סיכוי ששינה את דעתו כדי שתתאים לדעתי… הרב רק צחק בנימוס וחזר לדפי הגמרא ואני חייכתי לעצמי במבוכה אבל הרגשתי הכי בן בית שאפשר".

"והבטחתי לעצמי שבעזרת ה׳ כשיבוא יום והעצות של הרב שטיינמן זצ״ל יתגשמו, הדבר הראשון שאעשה יהיה לתלות על הקיר תמונה שלו כדי שאזכור בהכרת הטוב את הרגעים שבהם היה האמין ובירך אותי והסביר לי במילים ברורות את
הנולד. ככה פשוט".

"והנה הגיע היום וברוך ה׳ נכנסתי ללשכתי במשרד לירושלים ומורשת וזכיתי לסגור ולפתוח מעגל אישי עם תמונה של רב גדול ואוהב ישראל עצום שהלב מתגעגע אל הרגעים הקטנים אבל הנצחיים במחיצתו. וכפי שסיכם הרב בצוואתו- נער הייתי וגם זקנתי ולא ראיתי מוותר מפסיד…. שנזכה בעזרת השם", סיים איזק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר