חורך את הרשת • צפו

נאום החתולים של הח"כ החדשה מיש עתיד

היא נכנסה לכנסת במסגרת החוק הנרווגי. את עצמה הציגה, בנאום הבכורה שלה שהפך לוויראלי, כ"דור רביעי למאכילת חתולים". התגובות ליסמין פרידמן ברשת היו מעורבות (בכנסת)

אבינועם כץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

את נאום הבכורה שלה במליאת הכנסת, בחרה חברת הכנסת יסמין פרידמן מ'יש עתיד' להקדיש לחתולים ולבעלי חיים. את עצמה הציגה אתמול (שלישי) כ"דור רביעי רביעי למאכילות חתולים", בהיותה "הנינה של אספרנסה, שהייתה מאכילת חתולים ידועה, עוד בקורפו".

היא אמרה: "חונכתי על המשפט, שזה המאכיל חיה רעבה מזין את נפשו. האהבה לבעלי חיים טבועה בי מלידה והיא חלק בלתי נפרד מהחיים בפרטיים והציבוריים שלי. הדאגה לרווחתם של בעלי החיים היא אחת הסיבות העיקריות שבגינן אני עומדת כאן". לדבריה, "החמלה חשובה יותר מהאוכל בצלחת ומהון כלכלי".

פרידמן, המתגוררת בבאר שבע, מקום תשעה עשר ביש עתיד, נכנסה לכנסת במסגרת החוק הנרווגי, אחרי הפסקת חברותה של השרה אורנה ברביבאי.

נאום הבכורה שלה, שחרך את הרשת, הוביל לתגובות מעורבות מצד גולשים ברשתות החברתיות. גולש אחד כתב: "הנאום שלך יסמין כל כך מנותק מהמציאות בזמן שהרשת מלאה שחיטות זוועה והרחובות מלאים דם ביפו ברמלה ובלוד ובשאר ערים וכפרים. התעללות מזעזעת בבעלי חיים".

גולש אחר כתב: "אלוקים, עד כמה המצב יכול להתדרדר... מייצגת את החתולים, וואו גאווה, כאילו מאיפה אספו את על הפגועים האלו גם אני הייתי מעוניין להיות נציג הצבים בכנסת".

והיה גם מי שלקח את זה לגזירת ליברמן נגד ילדי האברכים. "רק עכשיו אני מבין מה ההתרגשות שאחזה בחתולים שאפו כל הכבוד", כתב גולש. "תציעי לממשלה ולליברמן שאת המיליונים שהוא מתכנן לחסוך על התינוקות החרדיים תחלקו לחתולים. תנו סטייקים לחלתולי הרחוב בזמן שילדים קטנים יחפשו מה לאכול".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר