נכד חבר 'המועצת'

טרגדיה: הילד שנפל ממרפסת ברכסים נפטר

מבית החולים מגיעה הבשורה המרה על לכתו של הילד אברהם ישעיהו גינואר ז"ל בן ה-4 שנים וחצי בלבד, נכדו של ראש ישיבת חברון הגר"ד כהן, שנפל ממרפסת ברכסים (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מבית החולים רמב"ם בחיפה, מגיעה בשעה זו (רביעי) הבשורה המרה על פטירתו של הילד אברהם ישעיהו גינואר זצ"ל, שנפל מוקדם יותר הערב ממרפסת בעיר רכסים.

הילד בן ה-4 שנים וחצי שנפטר מתגורר בשכונת רמת שלמה בירושלים והגיע יחד עם משפחתו לנופש בווילה בעיר רכסים.

אביו של הילד הוא יבל"א הגאון רבי משה גינואר, מראשי ישיבת 'תורת זאב' בבית שמש, סבו, הוא חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת חברון, הגאון רבי דוד כהן.

כזכור, כפי שדווח מוקדם יותר הערב, הילד נפל ממרפסת בבית בעיר, והוא פונה על ידי כונני החירום לבית החולים רמב"ם כשהוא מורדם ומונשם.

אברימי בורדינאנסקי חובש באיחוד הצלה סיפר: "אחד השכנים דפק לי בבית והביא בזרועותיו ילד כבן 4 וחצי במצב אנוש. לדבריו, הוא נפל מחלון דירה בגובה 8 מטרים. ביצעתי בו החייאה מוצלחת וכשחזר דופק הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים. עקב אופי האירוע פעלו במקום, גם צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשי של איחוד הצלה".

מהזירה ברסים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

חובשי הצלה נתנאל לוי ומוטי רוטמן סיפרו: "כשהגענו למקום הכווינו אותנו לילד כבן 4 מחוסר הכרה עם חבלת ראש לאחר שנפל מגובה של כ10 מטרים, יחד עם הפראמדיקים החלנו בפעולות החייאה מתקדמות, ולאחר שחזר הדופק הוא פונה במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם להמשך טיפול רפואי בחדר טראומה בבית החולים רמב"ם בחיפה".

הלוויתו של הילד הצעיר, תצא ככל הנראה מחר בבוקר מירושלים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר