מפקד המחוז החליט

הפגנות הרכבת הקלה בירושלים: תוקם פלוגת יס"מ ייעודית

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, קיבל החלטה להקים צוות שוטרים ייעודי שיורכב משוטרי יס"מ, כדי לטפל בתופעה של עשרות הקיצוניים המפגינים מדי יום, נגד הרכבת הקלה בירושלים (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
במחאת הרכבת בבר אילן: שק ואפר ו'תיקון' (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

זה קרוב לשנה, ההפגנות כנגד הרכבת הקלה בציר בר אילן בירושלים, נמשכות כל העת, במשטרה החליטו לפתוח פלוגה ייחודית שתטפל במפגינים.

מפקד מחוז ירושלים במשטרת ישראל, ניצב דורון תורג'מן, קיבל החלטה לטפל בצורה טובה יותר בעשרות הקיצוניים שמפגינים מדי יום כנגד הרכבת הקלה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי במשטרה חשבו תחילה שההפגנות יעלמו, ומשראו שהן ממשיכות, הם יקימו צוות מיוחד של שוטרים, בדומה לעבודות הרכבת הקלה בתל אביב, שם מחוז תל אביב, הקצה צוות שוטרים שיטפלו בכל עבודות הרכבת - כמו חסימות כבישים ועוד.

ההפגנות הקבועות נגד הרכבת

בירושלים, הצוות יהיה בנוי ככל הנראה משוטרי יס"מ, כאשר עדיין לא תקבלה החלטה האם יגיעו שוטרים חדשים למשימה הזו, או שהצוות יורכב מיס"מ ירושלים.

יצוין, כי במהלך כל התקופה האחרונה בבר אילן, הייתה נוכחות של שוטרים בשכר, אבל כשהחלה הפגנה במקום, הם רק דיווחו על כך.

במחאת הרכבת בבר אילן: שק ואפר ו'תיקון'

בשבוע וחצי האחרונים, כל האזור ידע שקט מופתי וזאת בשל העובדה, שהמפגינים הקבועים לא יצאו להפגין, בגלל תשעת הימים, וגם לאחר תשעה באב לא יצאו להפגין, בשל החג של המוסלמים - שאז הם לא מגיעים לעבוד ולא מתקיימות עבודות במקום.

ל'כיכר השבת' נודע עוד, כי במקביל וללא קשר להחלטה החדשה שהתקבלה, בימ"ר ירושלים, ממשיכים בחקירה שהפכה לגלויה, כנגד אלו האחראים על הפגנות הרכבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר