לראשונה אי פעם

השר לביטחון הפנים שוחח עם ראש הרשות הפלסטינית

השר עמר בר לב מהעבודה התקשר לברך את אבו מאזן לרגל חג הקורבן, בשיחה שהוגדרה "לבבית" • השניים דנו ביצירת קשר שוטף בין המשרד לביטחון הפנים למקבילו ברשות הפלסטינית (מדיני)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
השר בר לב בשיחתו עם אבו מאזן (צילום: ללא קרדיט)

השר לביטחון הפנים עמר בר לב מהעבודה שוחח היום (חמישי) עם ראש הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס לרגל חג הקורבן. שיחה כזו, בין השר לביטחון הפנים הישראלי לראש הרשות הפלסטינית, לא התקיימה מעולם. לפי הודעה שמסר דוברו, השיחה הייתה "לבבית".

השר בר לב העלה באוזני ראש הרשות הפלסטינית את הצורך בפתיחת קווי תקשורת בין המשרד לביטחון הפנים בישראל, משרד ראש הרשות ומקביליו ברשות הפלסטינית, לטובת השלום והביטחון של שני העמים.

במקביל, שר הביטחון בני גנץ נפגש היום עם חברי מפלגת מרצ, בראשות שר הבריאות ניצן הורוביץ, והתייחס גם הוא להתחממות היחסים מול הרשות הפלסטינית: "המדיניות שלי מבוססת על שמירה קפדנית על ביטחון המדינה, לצד קידום השלום ומהלכים מדיניים שיאפשרו אותו", הסביר גנץ לנוכחים.

שר הביטחון התייחס גם לסוגיית החוק והסדר בשטחי יו"ש: "יש אפס סובלנות לאלימות. צה"ל מקצה כוחות רבים לשמירה על החוק והסדר משני הצדדים. באשר לבנייה בשטחים, מדיניותי היא לחזק את הגושים ולתחזק את היישובים הקיימים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר