התנגד והתחסן

חיסון לקורונה? הזיג-זג של ח"כ אלי אבידר

ממשלת ישראל צפויה לאשר את מינויו של אלי אבידר, לתפקיד שר, ובתמורה הוא צפוי להתפטר מהכנסת; אלא שבאורח פלא, רגע לפני, הודיע שהתחסן - למרות שבעבר התנגד לכך (בארץ)

אלי אבידר (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

ממשלת ישראל צפויה לאשר הבוקר (ראשון) את מינויו של אלי אבידר, חבר-הכנסת מטעם 'ישראל ביתנו', לתפקיד שר, ובתמורה הוא צפוי להתפטר מהכנסת ובכך תשלים הממשלה את הרוב הדרוש לה.

לפני מספר חודשים, אבידר היה מהקולות הבולטים נגד החיסונים לקורונה. הוא הביע בראש כל חוצות את סירובו להתחסן ואף התגאה בכך.

"לי לא מתאים להתחסן", אמר אבידר בריאיון שהעניק לרועי כ"ץ לפני מספר חודשים, "זו תעודת כבוד לכנסת ישראל שמתוך 120 חברי כנסת יהיה אחד שאומר שהוא לא מתחסן".

כשאבידר תקף את הממשלה המנופחת (צילום: מתוך עמוד הטוויטר של ח"כ גלית דיסטל אטבריאן)

אלא שכעת, לקראת מינויו לשר ולאחר הנאום של ראש הממשלה נפתלי בנט נגד מתנגדי החיסונים, הודיע לפתע אלי אבידר כי התחסן בתחילת החודש.

כזכור, לאחר שלא קיבל תיק משמעותי איים להצביע נגד הקואליציה והיווה מכשול לרוב הנדרש של הממשלה שהוקמה, אך כעת, נמצא הפתרון עם מינויו לשר כפי שחפץ - למרות שבעבר תקף את הממשלה המנופחת של נתניהו וגנץ וכעת עושה אותו הדבר.

"ההחלטה להתחסן נבעה מסיבות משפחתיות-פרטיות, ומתוך אחריותו כאיש ציבור", נמסר בהודעה מלשכתו, "חבר הכנסת אבידר לא מתנגד לחיסונים, ומשפחתו כולה התחסנה, יחד זאת הוא הביע בעבר את דעתו על כך שהוא קשוב ומעריך את חירותו האישית של כל אדם לזכות הבחירה על גופו".

עוד נטען מטעמו של אבידר כי הוא הקפיד בחודשים האחרונים לבצע בדיקות PCR שוטפות שבהן נמצא שלילי לנגיף.

לפי התכנון של הממשלה, אבידר ימונה לשר המודיעין ואילו אלעזר שטרן, שר המודיעין הנוכחי, ימונה ליו"ר הסוכנות היהודית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר