אין עלייה בשיעור המתחסנים

בנט שוב נגד הלא מתחסנים: הפגנות לא ינצחו את הדלתא

ראש הממשלה ממשיך בקו נגד "מתנגדי החיסונים", והבוקר שב ומאשים אותם כי "הם מעמידים את בריאותם ואת פרנסתם של כלל אזרחי ישראל בסכנה"; למרות נאומו - אין עליה במתחסנים (חדשות)

ראש הממשלה נפתלי בנט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ביום חמישי האחרון יצא ראש הממשלה נפתלי בנט בנאום נגד "סרבני החיסונים", אותם האשים כי הם מסכנים את כולנו, אך למרות זאת - מהנתונים עולה כי לא חש שינוי במספר המתחסנים מאז נאומו.

לפי הנתונים שפרסמה ענבר טויזר ב-N12, רק אלפיים ישראלים התחסנו במנה הראשונה בסוף השבוע - אחרי נאום בנט, בדומה לסוף השבוע שעבר - לפני נאום בנט.

נאומו, עורר סערה בשל החשש לכפיית חיסונים, אך הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה הוא המשיך בקו החדש נגד מתנגדי החיסונים.

"נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, התייחס לאחרונה לתופעת אי ההתחסנות", אמר בנט, "ואני מצטט: 'מיליוני אמריקאים עדיין לא מחוסנים ולא בטוחים, ובגלל זה הקהילות שלהם בסכנה, החברים שלהם בסכנה, והאנשים היקרים להם מכל בסכנה'".

הנאום של בנט, ביום חמישי (צילום: רועי אברהם, לע"מ)

"דבריי לציבור ביום חמישי עוררו הדים, אך צריך לומר את האמת: למעלה ממיליון אזרחים שיכולים להתחסן - עוד לא התחסנו. ובכך, הם מעמידים את בריאותם ואת פרנסתם של כלל אזרחי ישראל בסכנה", האשים בנט.

בנט המשיך ואמר כי "העובדות המדעיות הן ברורות: מי שמתחסן חולה פחות. מי שמתחסן מדביק פחות. אי התחסנות מסכנת אתכם ומסכנת את האהובים שלכם, במיוחד המבוגרים. לכן, אני קורא לכולם, במיוחד לצעירות ולצעירים, לתלמידות ולתלמידים לקראת שנת הלימודים – צאו עכשיו להתחסן".

באשר להפגנות הסוערות מחוץ לביתו של מתנגדי החסיונים, אמר בנט: "ראיתי את ההפגנות מחוץ לביתי ביום שישי. זה לגיטימי כמובן, אבל ההפגנות לא ינצחו את הדלתא, ההתחסנות כן תנצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר