"סיכוי החלמה - גבוה"

ראש עיריית ב"ב הודיע: "חליתי, מצבי טוב"

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, הודיע היום לעובדי העירייה, "מצבי טוב, אך נאלצתי להתמודד לאחרונה עם אתגר רפואי של טיפול אונקולוגי הנמשך עד היום" • התפללו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אברהם רובינשטיין (צילום: ארכיון 'כיכר')

פרסום ראשון: מזכיר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' וראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין כינס היום (ראשון) את עובדי העירייה והודיע להם כי הוא אובחן כחולה במחלת הסרטן וכי הוא צפוי לעבור טיפולי כימותרפיה בעקבות המחלה.

ראש העיר חולה מזה תקופה ארוכה ועבר כבר מספר טיפולים כימותרפיים, אך רק היום, החליט לספר על כך לעובדי העירייה.

"שותפיי לעשייה, עובדי העירייה היקרים", כתב ראש העיר, "בשנה האחרונה התמודדנו עם אתגרים ומשברים בריאותיים מורכבים, ויחד איתכם ועם צוות עובדים ומנהלים נפלא, זכינו בעזרת השם להתגבר ולעמוד ולצאת מחוזקים. אני מבקש לשתף אתכם באופן אישי, שלצד ההתמודדות עם מגפת הקורונה נאלצתי להתמודד בחודשים אלו עם אתגר רפואי של טיפול אונקולוגי הנמשך גם בימים אלו".

"בברכת משלחיי מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, בתפילה לסייעתא דשמיא ויחד עם משפחתי הנפלאה, רופאיי המסורים וכח עשייתנו המשותפת כשלוחי ציבור, בעזרת השם בקרוב הכל יהיה מאחורינו".

"כפי שכל אחד מכם יודע", הוסיף ראש העיר וכתב "ענייניי האישיים לא השפיעו ולא ישפיעו על ניהול העיר, ולשמחתי בחסדי השם ובהתאם להערכת הרופאים, הטיפול אינו מפריע לי במילוי שליחותי. אני חש ב"ה בטוב ובכוונתי להמשיך כפי שהיה עד כה".

"אני מודה לכם על תשומת הלב ועל הגיבוי שניתן לאורך כל השנה האחרונה וגאה בכם על ההצלחה המשותפת. שלכם, אברהם רובינשטיין, ראש העיר".

רובינשטיין, נואם לפני חודשיים

מקורביו מסרו ל'כיכר השבת', כי סיכויי ההחלמה לסוג המחלה בה חלה גבוהים מאוד ברוך השם, והציבור נקרא להתפלל להחלמתו של אברהם בן שרה (סעריל).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר