צפו בתקיפה

המתיחות בדרום: צה"ל תקף מחנה צבאי של ארגון החמאס

מטוסי קרב של צה"ל תקפו מחנה צבאי ובו מספר מבנים, תשתיות ואמצעים המשמשים לפעילות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. בסיס הטרור ממוקם בסמוך לאתרים אזרחיים ובהם בית ספר (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: ערבי` סרטון: דובר צה"ל)

מטוסי קרב תקפו אמש (ראשון), מחנה צבאי ובו מספר מבנים, תשתיות ואמצעים המשמשים לפעילות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. בסיס הטרור ממוקם בסמוך לאתרים אזרחיים ובהם בית ספר.

דובר צה"ל מסר כי התקיפה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני התבערה לשטח ישראל. "צה"ל יגיב בתקיפות כנגד המשך ניסיונות הטרור מרצועת עזה", נאמר בהודעה.

ככל הנראה בתקיפה לא היו נפגעים, לאור הפעלת נוהל "הקש בגג", בו התריע צה"ל כמה דקות לפני הפגיעה במבנה באמצעות פיצוץ קטן על גגו.

בתקופה האחרונה תקף צה"ל כמה פעמים בעזה בתגובה להפרחת בלוני התבערה, אם כי התקיפות בוקרו כחלשות מידי וכחסרות ערך בעיני החמאס. גם התקיפה הלילה הייתה על מבנים ריקים של החמאס שלא ברור ערכם בעיני ארגון הטרור.

בנט הצהיר באחד מנאומיו בחודש האחרון כי ישראל תתקיף לאחר כל הפרחת בלוני תבערה, "אתמול בלילה צה"ל תקף בעזה בתגובה לבלוני תבערה. אני מבהיר פה שוב - דברים השתנו. ישראל מעוניינת בשקט ואין לנו שום עניין בפגיעה בתושבי עזה, אבל אלימות, בלונים, צעדות, הטרדות למיניהן ייענו בתגובה חריפה", אמר בנט שעד עתה עומד בדבריו בנושא זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר