קואליציה מקרטעת

משבר חדש? האיום של שר הבריאות הורביץ

"יהיה פה משבר גדול מאוד", איים יו"ר מרצ ושר הבריאות, בישיבת הסיעה שהתקיימה היום בכנסת: "בלי פתרון למערכת הבריאות לא נעביר תקציב. אני אומר את זה ברור", אמר (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
יו"ר מרצ, הורביץ (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בפתח ישיבת סיעת מרצ, שהתקיימה היום (שני) בכנסת, איים יו"ר המפלגה, שר הבריאות ניצן הורביץ, כי במידה ומשרד האוצר לא יגיע להסכמים על חיזוק מערכת הבריאות, כחלק מתקציב המדינה, התקציב לא יעבור.

"בימים האלה אנחנו מקיימים דיון על תקציב המדינה", אמר הורביץ. "מערכת הבריאות - אם נשתמש בדימוי מעולם הקורונה - מחוברת לאקמ"ו, היא צריכה חמצן דחוף. וגם בלי קשר לקורונה, מערכת הבריאות חנוקה. אי אפשר להמשיך ככה. בשלב הזה אין התקדמות עם האוצר בנוגע לתקציב מערכת הבריאות והכל תקוע. אגף התקציבים מנסה להתעלם מקווי היסוד של הממשלה שקבעו מדדים ברורים להבראת מערכת הבריאות וחיזוקה".

הורביץ איים: "אני רוצה להבהיר כאן בצורה הכי ברורה שאם לא נגיע עם האוצר לסיכומים ברורים על חיזוק המערכת - וכולנו רואים בעידן הקורונה עד כמה חשובה מערכת בריאות חזקה - בצורה תשתית למשך שנים קדימה, יהיה פה משבר גדול מאוד. בלי פתרון למערכת הבריאות לא נוכל להעביר תקציב. אני אומר את זה בצורה ברורה שיהיה ברור לכולם".

הוא הוסיף: "מערכת הבריאות היא לא עסק פרטי שלי, היא דבר חיוני, ששייך לכל מדינת ישראל. כשדיברתי קודם על המאבק בקורונה הדבר הכי חשוב הוא מערכת בריאות חזקה. בלי מערכת בריאות חזקה כל מה שנעשה לא יועיל".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר