בשל ההקלטה

ליצמן וגפני יצאו בהודעה חריגה נגד סילמן

הודעה חריגה משותפת מטעם חברי הכנסת משה גפני ויעקב ליצמן מבקרת בחריפות את התנהלותה של ח"כ עידית סילמן שהכניסה אמצעי הקלטה של כלי תקשורת למליאה (פוליטי)

(צילום: כיכר השבת)

חברי הכנסת משה גפני ויעקב ליצמן יוצאים בהודעה משותפת חריגה כנגד חברת הכנסת עידית סילמן 'מימינה' שפעלה באופן חריג יחד עם כלי תקשורת כדי להפיל חברי כנסת בלשונם באמצעות הקלטה נסתרת.

"הלילה, בעת הדיון בכנסת בחוק הדיינים, נחשפה ח״כ עידית סילמן, מבצעת הקלטת סתר כלפי ח"כים כשהיא מצויידת באמצעי תיעוד עליה, בתוך אולם המליאה, בשטח הפארסה שמאחורי המליאה ובמסדרונות הכנסת.

לאחר בדיקה התברר כי מדובר במכשיר הקלטה והסרטה, שהועברו לח״כ סילמן, מטעם ערוץ תקשורת מרכזי במסגרת כתבה שמתוכננת לשידור.

זהו מקרה פסול וחריג, הנוגד את נהלי הכנסת באופן מהותי, בו חברת הכנסת פועלת בחשאי ובערמה, במסגרת היותה יו״ר קואליציה, תוך ניסיון ״להפיל״ חברי כנסת באמירות והצהרות, מבלי לעדכן ולדווח על כך לאנשי שיחתה.

עוד התברר כי בעוד שחברי כנסת מהאופוזיציה לא ידעו כאמור מהימצאות מצלמה נסתרת עליה בעת שיחותיה איתם, הרי שחברי כנסת מסויימים מהקואליציה עודכנו דרכה והוזהרו מראש ש״לא ליפול״ באמירות שונות מול המצלמה.

חברי הכנסת ליצמן וגפני שחשפו זאת, פנו מיידית ליו״ר הכנסת, שהגיב בהלם מוחלט והורה לסלק את אמצעי ההקלטה מהמליאה לאלתר.

תלונה רשמית תוגש ליו״ר הכנסת, וכן לועדת האתיקה של הכנסת לכשתוקם", הבטיחו חברי הכנסת.

(ערוץ הכנסת)

כזכור, חבר הכנסת יעקב ליצמן, עלה הלילה (שלישי) לדוכן מליאת הכנסת וחשף, כי ראה את יו"ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן עם מכשיר הקלטה בכיס.

לדברי ליצמן, סילמן הסתובבה במליאה והקליטה חברי כנסת מהאופוזיציה, וזאת כדי לתפוס אותם מדברים בצורה לא מכובדת.

אם לא די בכך, לטענת ליצמן, חברת הכנסת סילמן אף הגילה לעשות והזהירה את חבריה לקואליציה שידברו בשפה נאותה, כדי להגדיל את מבוכתם של חברי הכנסת מהאופוזיציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר