הותר לפרסום

סוכן סמוי הפליל 17 סוחרים בנשק בלתי חוקי

במסגרת חקירת משטרה הופעל סוכן סמוי שחשף שרשרת ביצוע עבירות אמל"ח, שכללו ייצור נשק והעברתם לידי עבריינים. נחשף: כך פעלו הסוחרים שלב אחר שלב (משטרה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

במהלך החודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מחוז ש"י במשטרת ישראל, במסגרתה הופעל סוכן סמוי שהביא למעצר 17 איש, החשודים בייצור, אחזקה וסחר באמצעי לחימה. כך נחשף היום (שלישי).

ממשטרת ישראל נמסר: "במסגרת המאבק הנחוש והמתמשך בתופעת האמל"ח הבלתי חוקי, ובכלל זה ייצור והסבה של נשקי איירסופט לנשק חי, פועלת משטרת ישראל במישור הגלוי ובמישור הסמוי לשם חשיפת גורמים הפוגעים בביטחון האזרחים, תוך שילוב מגוון רחב של אמצעים טכנולוגים ויחידות משטרה מיוחדות וזאת, במטרה למנוע מכירת כלי נשק מסוג איירסופט שמוסבים בשטחי יהודה ושומרון ומוברחים לארץ כנשק חי ומשמשים על פי החשד לפעילות טרור ולפשיעה חמורה".

כאמור, הבוקר פשטו כוחות משטרה, יחידות מיוחדות של מג"ב ושל צה"ל, על בתי עסק ומגורים של החשודים שעל פי החשד עסקו בעבירות האמורות.

במהלך החקירה שהובילה למעצרים של החשודים, הופעל סוכן משטרתי סמוי שחשף שרשרת ביצוע עבירות אמל"ח, שהתחילה במכירת נשקי איירסופט בניגוד לחוק בסכומים של עשרות אלפי שקלים, העברתם לתחומי יהודה ושומרון למחרטות שעסקו בהסבת כלי הנשק לנשק חי והחדרתם לתחומי הארץ תמורת סכום של כ-40,000 שקלים לשימוש של עבריינים בתחום הפח"ע והפלילי.

הסוכן, שפעל בזירה מורכבת, רכש את אמונם של החשודים וקנה במספר עסקאות נשקי איירסופט שעל פי החשד היה ברור למוכרים שנשקי האיירסופט מיועדים להסבתם לנשק חי.

במהלך הפשיטה על בתיהם של החשודים באזור צפון הארץ, מרכזה ובאזור יו"ש, נתפסו עשרות כלי נשק מסוג איירסופט, וכן 2 רובי צייד, תחמושת, פרטי אמל"ח, כסף מזומן, כלי רכב, מסמכים ומדיה.

כלל העצורים נחקרים כעת ביחידה המרכזית של מחוז ש"י, ובהמשך יובאו בפני בית משפט לשם דיון בבקשה להארכת מעצרם כמו כן צפויים מעצרים נוספים.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול במאבק הנחוש והבלתי מתפשר נגד עבירות האמל"ח ותשקיע מאמצים להתחקות אחר העבירות משלב הייבוא, הסחר והייצור וצמצום הימצאותם במרחב בציבורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר