סערה במפלגה

עובד בליכוד פעל למען נתניהו כנגד בכירים אחרים?

חברים בליכוד העלו דרישה לבדוק את שרון דרטבה שמועסק מטעם המפלגה, אך לטענתם פעל למען נתניהו כנגד בכירים - העלולים להפוך ליריביו. מבקר המפלגה פתח בבדיקה (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: Gili Yaari/Flash90)

מבקר הליכוד דורש לקבל את תוצרי העבודה של שרון דרטבה שמועסק על ידי המפלגה, זאת בהמשך למכתב תלונה שקיבל מחברי המפלגה המכנים את עצמם ' חוג נאמני הליכוד', ומכתב אנונימי נוסף בו נטען לשימוש בכספי המפלגה לצרכים אישיים איסוף מידע מזוייף והפצתו, גם נגד בכירים במפלגה. כך על פי פרסום ב'ידיעות אחרונות'.

על פי המכתב, שרון לא פעל למען 'הליכוד' שהעסיקו אלא למען ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. לטענתם דרטבה פעל נגד בכירים במפלגה שהיו עלולים להיות יריבים לנתניהו. על פי פרסום 'ידיעות אחרונות' לפני כשנתיים, שכרו עמד על כ-82 אלף שקלים. במכתבם דרשו להקים מיידית ועדת חקירה בלתי תלויה שתבחן את העניין.

במכתב שנשלח על ידם ליו"ר הליכוד ישראל כץ, הועלתה, "דרישה לכינוס מיידי של מזכירות הליכוד, ונקיטת צעדים מיידיים לאור החשיפה כי עובדים במינהלת הליכוד עסקו לכאורה בריגול וסיכול פוליטי, הסתה ופייק ניוז כנגד בכירים בתנועה, ובכלל זאת חברים בסיעה, עובדי מנהלת ומי שנתפס כמתמודדים פוטנציאלים מול ח"כ נתניהו על הנהגת הליכוד".

"אנו, חברות וחברי חוג נאמני הליכוד, פונים אליך מתוקף תפקידך כיו"ר מזכירות הליכוד, ודורשים כי תורה באופן מיידי על כינוס מזכירות הליכוד, ובכינוס זה תדרוש ממנהלת הליכוד דין וחשבון על פעולות מספר עובדי מנגנון, אשר לכאורה ובניגוד לתיאור תפקידם אשר נמסר למזכירות, עוסקים בריגול פוליטי איסוף מידע, הקלטות, הסתה והפצת פייק ניוז כנגד בכירים בתנועה, בסיעה, במוסדות ובמנהלת התנועה".

מבקר הליכוד עו"ד גלילי שלח פנייה רשמית בעניין לצורי סיסו מנכ"ל המפלגה: "לפתחי הגיעה תלונה הגורסת כי העסקתו של עובד המפלגה מר שרון דרטבה הינה העסקה למראית עין, מבלי שזה האחרון מבצע עבודה ו/או ממלא תפקיד למען המפלגה". כתב.

גלילי ביקש את פרטי העסקתו של דרטבה והוסיף: "לאור העובדה שטרם זכיתי לראותו במשרדי המפלגה. אבקשך להמציא לעיוני את כל תוצרי העבודה של מר דרטבה במשך תקופת עבודתו במפלגה, לרבות רישום פעולות או סדרי עבודתו".

מהליכוד נמסר בתגובה: "הטענה שנאסף מידע על אנשים במפלגה היא שקרית, כך גם שאר הטענות ההזויות וחסרות השחר שנשלחו בעילום שם ומופצות במטרה להכפיש, לבזות ולהכתים את יו"ר התנועה ועובדי לשכתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר