"נזק למדינה"

סמיון גרפמן: איווט ליברמן, תתעורר על עצמך ותתפטר

הפעיל החברתי, סמיון גרפמן, התארח באולפן 'כיכר השבת' ותקף בחריפות את שר האוצר ליברמן: "אתה עושה עוול בעצם קיומך ותפקידך, עושה נזק למדינה, תתעורר על עצמך" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

הפעיל החברתי, סמיון גרפמן, התארח באולפן 'כיכר השבת' ותקף בחריפות את שר האוצר ליברמן: "אתה עושה עוול בעצם קיומך ותפקידך, אתה עושה נזק למדינה, תתעורר על עצמך". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שובע עם ישי כהן'.

באשר להעלאת המיסים על מוצרי חד פעמי, אמר סמיון: "יש בין שש לעשר נפשות במשפחה חרדית. אם אתה עושה שלוש ארבע ארבע ארוחות ביום, אפילו אם היה להם מדיח. ואין, ועד כמה שאני יודע גם אין מקום בדירות הקטנות האלה למדיח. אבל גם אם היה, זה אומר עשר פעמים ביום רק למלא. נו קאם אן".

לדבריו: "למרות שאומרים שליברמן הוא הפנים שלנו, הוא לא הפנים שלנו (העולם מברית המועצות. י-כ). הוא אף פעם לא היה הפנים שלנו. הוא התחזה לפני שלושים שנה כמייצג שלנו כדי לתת לנו פנסיות, הוא בחיים לא עשה את זה.

"אחר כך הוא התחיל לשנות, לשנות צבעים. פתאום אמר שרק הוא יכול לטפל בבעיית חמאס ולנצח אותם. תגיד לי דבר אחד שהוא עשה שאפשר להיות גאה בו. חוץ מלהכניס חצי ממפלגה שלו לכלא. אבל הוא 'לא ידע מה קורה'".

אם צופה בך ליברמן - מה אתה רוצה להגיד לו על הגזירות הכלכליות?

"אתה עושה עוול בעצם קיומך ותפקידך, אתה עושה נזק למדינה הזו. אני מקווה שאתה תתעורר על עצמך לפני שזה מאוחר מידי ותפרוש כבר.

"כל האנשים שהיו אחריך, יושבים בכלא. חלק נעמדים לידך כדי לפגוע בציבור הכי חלש במדינה הזו. מה אתה רוצה שיזכרו ממך?!".

סמיון הוסיף כי: " יש שנאה לציבור החרדי, זה מגיע מאנשים שלא מבינים שהציבור הזה לא שונה משום ציבור אחר. זה המנהגים שיוצרים את השנאה ורוכבים עליה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר