תתאפשר הגעה לאומן?

השר כהנא הציג לשגריר את "מתווה אומן"

שר הדתות מתן כהנא נפגש עם שגריר אוקראינה ד״ר יבגני קורניצ׳וק והציג בפניו את מתווה הקורונה לטיסות לאומן בראש השנה. "מתווה אחראי לנסיעת החסידים לאומן" אמר (חרדים)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: דוברות משרד הדתות)

שר הדתות מתן כהנא נועד היום בבוקר בלשכתו (חמישי) עם שגריר אוקריאנה בישראל, ד"ר יבגני קורניצ׳וק. השר כהנא הציג בפניו את עיקרי "מתווה אומן" לטיסות לאומן לקראת ראש השנה תשפ"ב.

במהלך הפגישה הבהיר השר כהנא לשגריר את החשיבות שבשיתוף הפעולה בין המדינות על מנת שתתאפשר טיסה בטוחה ובריאה לאומן לכל החסידים שירצו לנסוע.

השגריר ד"ר קורניצ'וק הבהיר בפגישה עם השר כהנא כי אוקריאינה מעוניינת בתיאום מלא עם הממשל הישראלי, ומבחינת הממשל באוקראינה ייעשה כל מאמץ שביקור החסידים יהיה בצורה אחראית ובטוחה.

השר מתן כהנא אמר כי "שמחתי לשמוע מהשגריר קורניצ׳וק על ההיערכות של אוקראינה לקראת הגעת חסידי ברסלב לאומן. מתווה אחראי לנסיעת החסידים לאומן הוא אינטרס ישראלי-אוקראיני והתיאום בין המדינות חשוב ביותר. כפי שהבהרתי השבוע, לא תהיה איפה ואיפה ואפליית ציבור מסוים. המתווה שאציג בפני הקבינט בימים הקרובים יאפשר לכמה שיותר אנשים לצאת לאומן תוך שמירה כללים שיאפשרו בטחון בריאותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר