בין הזמנים

מקורי: כך שכנעו חרדים לעלות ולבקר בירושלים

דרך מקורית להזמין את את תושבי הערים החרדיות לעלות ולבלות בירושלים בימי בין הזמנים. דוכנים ססגוניים ודיילים שמסבירים על האטרקציות הירושלמיות • צפו בתיעוד מהבוקר בבני ברק (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: עולים לירושלים)

תושבי בני ברק התעוררו הבוקר (חמישי) ומצאו אלפי בלונים צבעוניים תלויים ברחובות העיר, שעליהם הזמנה לעלות ולבלות בירושלים בימי בין הזמנים. בתחילת השבוע הבא יחלו סדרת אירועי 'עולים לירושלים' שבמסגרתה יעלה הציבור החרדי בהמוניו לפקוד את הבירה וליהנות משלל חוויות רוחניות וגשמיות שיש לעיר להציע.

השנה לראשונה החליט ראש העיר ירושלים לפנות באופן ייחודי למגזר החרדי ולהזמין אותו בדרך מקורית לעלות ולבקר בעיר. במסגרת היוזמה המיוחדת, תושבי בני ברק נדהמו הבוקר לחזות במראה המלבב של אלפי בלונים בצבעים שונים אשר נתלו על הרכבים והאופניים. בנוסף לאלפי הבלונים, תושבי הערים החרדיות פגשו ברחבי הערים עשרות "עמדות פינוקים" - דוכנים ססגוניים עם פרוספקטים והסברה על כל מה שיש לעיר ירושלים להציע.

הדוכנים ריכזו סביבם תשומת לב רבה, השמיעו מוזיקה חסידית ועשרות הדיילים חילקו ארטיקים ושלגונים לילדי הערים החרדיות. הדוכנים הציעו לתושבים בין היתר, שוברים של 50 אחוז הנחה על לילה שני במלון בירושלים ו-40 שקלים שובר זיכוי למגוון אטרקציות בעיר. משפחות שלמות הגיעו למוקדי הדוכנים וזכו לשעה כיפית של בין הזמנים באווירה ירושלמית ושמעו על האטרקציות הרבות שהיא מציעה למשפחה החרדית.

מיזם הבלונים והדוכנים שהחל הבוקר, ימשיך במהלך השבוע גם בערים בית שמש, מודיעין עילית, אלעד והשכונות החרדיות בירושלים. בכל מקום אליו הגיעו מפעילי הדוכנים, הם התקבלו בשמחה על ידי אברכי ובעלי משפחות, שהתעניינו על תכנית 'עולים לירושלים', ועל מגוון הפעילויות שיתקיימו בה בשבוע הבא.

בלב הפעילויות בירושלים, עומד מיזם "עולים לירושלים" שמתקיים זה השנה השישית. מתחם אטרקציות אדיר בבנייני האומה שבו ילדים מכל רחבי הארץ נהנים משלל מופעים, הפעלות, אטרקציות, ומתחמי משחק. "עולים לירושלים" יתקיים בע"ה בין הימים ראשון עד חמישי, כ"ג עד כ"ז באב.

"מדובר בהפנינג הגדול ביותר בישראל למשפחה החרדית, ואנחנו גאים להזמין את הציבור החרדי להשתתף במופעים, בהפעלות ובאטרקציות במתחם המושקע" אומר ראש העיר ירושלים משה ליאון. "מדובר במסורת שנמשכת זו השנה השישית, ואני שמח שהשנה ניתן לקיים את "עולים לירושלים" בהשתתפות המונים, במסגרת ההגבלות והקפדה על בריאות הציבור. צפויה לכם הנאה ירושלמית אמיתית ובלתי נשכחת!".

ראש העיר ביקש להודות לאריאלה רג'ואן, סמנכ"לית וראש מינהל תרבות חברה וספורט, פנחס ארליך מנהל האגף לתרבות תורנית על חלקם החשוב בהוצאת המיזם מהכוח על הפועל לטובת תושבי ירושלים השנה כבשנים עברו לשמחתם והנאתם של מאות אלפי המשתתפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר