מסרב להחרים

פרסום ראשון: רה"מ בנט שוחח עם הרב הראשי הגר"ד לאו

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח עם הרב הראשי, הגאון רבי דוד לאו, וביקש ממנו לקורא למבוגרים להתחסן • הגר"ד לאו ממשיך בקו של ניהול שיח ענייני עם הממשלה • כל הפרטים (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ד לאו ובנט (צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90)

בזמן שבש"ס ו'דגל התורה' נוקטים בקו תקיף של חרם נגד הממשלה בראשות נפתלי בנט תוך הכרזה של סירוב לקיים כל שיח עם בכירי הממשלה, הרב הראשי, הגאון רבי דוד לאו, ממשיך בקו ממלכתי של ניהול שיח ענייני עם בכירי הממשלה.

ל'כיכר השבת' נודע כי אמש (חמישי) ביקש ראש הממשלה, נפתלי בנט, לשוחח עם הגר"ד לאו בכדי לדון בנושא חיסוני הקורונה למבוגרים. הגר"ד לאו נענה לבקשה.

במהלך השיחה אמר הרב הראשי לראש הממשלה, לקראת אירועי הסליחות ההמונים בחודש אלול, כי חשוב לאפשר את קיום האירועים תוך הקפדה ככל האפשר על בטיחות.

בנט ביקש מהגר"ד לאו לקרוא לציבור מעל גיל 65 ללכת ולקבל את החיסון השלישי כדי שיהיו בטוחים ככל האפשר.

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת', הגר"ד לאו נפגש בשבועות האחרונים מספר פעמים עם השר לשירותי דת, מתן כהנא, בכדי לנסות ולתקן את רפורמת הכשרות.

לצד הפגישות, הגר"ד לאו שיגר מכתב חריף בו סיכם את הבעיות המרכזיות ברפורמה. בפתח מכתבו כתב הרב לשר: "מי שעומד אחרי המהלך הם אותם גופים שכבר מזמן נושאים דגל זה. קריאות השמחה שנשמעות ממחנה מסוים מעידות על כך יותר מכל. האם חלקך עמהם? בהינף חקיקה להרוס את מערך הכשרות בישראל ולמחוק אותו" תוך רמיזה לארגונים הרפורמיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר